  • 1. Data: 2007-11-17 15:04:03
    Temat: PAYPAL??
    Od: META <f...@p...fm>

    Witam!!
    Chciałbym przelać znajomemu w USA pewną sumę pieniędzy. Czy ktoś z Was może
    już to robił i jest mi w stanie powiedzieć jakie są koszty takiej
    operacji??
    Z tego co czytałem na polskiej stronie PAYPAL wysyłka nie kosztuje nic - a
    czy sa jakies kosztyprzy wypłacie pieniędzy w USA??
    Pozdrawiam
    Meta

  • 2. Data: 2007-11-17 19:19:44
    Temat: Re: PAYPAL??
    Od: "John Cleese" <m...@o...pl>

    Użytkownik "META" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Z tego co czytałem na polskiej stronie PAYPAL wysyłka nie kosztuje nic - a
    > czy sa jakies kosztyprzy wypłacie pieniędzy w USA??

    najtaniej będzie przez https://www.moneybookers.com/app/?rid=3011821

    tutaj też moim zdaniem najtaniej można wypłacić pieniądze z karty kredytowej
    na konto w banku

  • 3. Data: 2007-11-17 21:55:28
    Od: "AgT" <a...@n...onet.pl>

    "META" <f...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > Z tego co czytałem na polskiej stronie PAYPAL wysyłka nie kosztuje nic - a
    > czy sa jakies kosztyprzy wypłacie pieniędzy w USA??

    Nic? Sama prowizja plus przewalutowanie to odbiorca dostanie jakies 4,5%
    mniej z kwoty, ktora przez PayPal przelales....

  • 4. Data: 2007-11-18 00:53:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    AgT wrote:

    > "META" <f...@p...fm> wrote in message
    >
    > Nic? Sama prowizja plus przewalutowanie to odbiorca dostanie jakies 4,5%
    > mniej z kwoty, ktora przez PayPal przelales....

    założyłem dwa konta, jedno w paypal.com drugie w paypal.pl. Z jednej
    strony podpiąłem konto amerykanskie z drugiej polskie, przelew z USA do
    Polski wychodzi za darmo, pod warunkiem, że na konto przelewa się wiecej
    niż 500 zł. Pieniądze w paypal.pl wylądowały w dolarach, przeliczenie
    było dopiero w momencie przelewu na konto po kursie paypala. Nie
    patrzyłem ile na przewalutowaniu się traci lub zarabia. Mogę sprawdzić.
    Jak to działa w druga stronę nie próbowałem.

  • 5. Data: 2007-11-18 12:19:42
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    witek napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    Pieniądze w paypal.pl wylądowały w dolarach, przeliczenie
    >było dopiero w momencie przelewu na konto po kursie paypala.

    Konta "zwykłe" czy "specjalne"? Bo były różnice w opłatach chyba?

    Arek

  • 6. Data: 2007-11-18 17:43:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > Pieniądze w paypal.pl wylądowały w dolarach, przeliczenie
    >
    > Konta "zwykłe" czy "specjalne"? Bo były różnice w opłatach chyba?
    >
    > Arek

    Nie mam pojęcia jakie, ale nic nie płacę z żadnej strony.