  • 1. Data: 2003-01-17 07:40:26
    Temat: mBank + GPRS + T65
    Od: "Miro" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Ciekawe kiedy w końcu ten telefon da radę się połączyć z mbankiem przez
    GPRS.
    Cały czas tłumaczą, że na tym przacują i NIC.

    Mirosław P.
    p...@p...onet.pl
    p...@p...fm

  • 2. Data: 2003-01-17 21:25:23
    Temat: Re: mBank + GPRS + T65
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Miro" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe kiedy w końcu ten telefon da radę się połączyć z mbankiem
    przez
    > GPRS.

    Da... o ile dasz sobie rade z jego prawidlowa konfiguracja...
    Za jakis czas bedzie mozna korzystac z wapgateway'ow operatorow. Bedzie
    zapewne latwiej.

    Maciej

  • 3. Data: 2003-01-20 08:45:43
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > Da... o ile dasz sobie rade z jego prawidlowa konfiguracja...
    z plusa sie nie da, poczytaj moje posty/testy
    chyba ze masz jakies nowe sposoby
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt