  • 1. Data: 2005-04-28 12:14:04
    Temat: mBILANS - ktora kwota?
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Zainteresowale sie mBILANSsem i nie do konca moge wyczytac z informacji na
    jego temat, czy kwota progowa dotyczy salda rachunku, czy tez srodkow
    dostepnych na rachunku (wliczajac w to kredyt odnawialny). Ktos wie?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 2. Data: 2005-04-28 12:33:31
    Temat: Re: mBILANS - ktora kwota?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Zainteresowale sie mBILANSsem i nie do konca moge wyczytac z informacji na
    > jego temat, czy kwota progowa dotyczy salda rachunku, czy tez srodkow
    > dostepnych na rachunku (wliczajac w to kredyt odnawialny). Ktos wie?

    Przecież wtedy to nie miałoby najmniejszego sensu.
    Dla klienta oczywiście bo bank zapewniłby sobie niemal całkowite
    wykorzystanie limitu KO przez klienta :-)

  • 3. Data: 2005-04-28 12:46:19
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 28 Apr 2005 14:33:31 +0200, S.T. napisał(a):

    > Przecież wtedy to nie miałoby najmniejszego sensu.

    co nie mialoby sensu?

    zalozmy limit KO = 1000 zl. mBILANS ustawiony na minimalne 1000 zl. Srednio
    na koncie trzymam 0 zl. Wszystka kasa lezy na eMAXie. Srodki na koncie
    zapewnione na wyplaty z bankomatu, platnosci karta, itp. A jak sie cos z
    konta zabierze, to mBILANS dorowna do 0 na koncie. I gdzie tu brak sensu?
    Koniecznosc trzymania 1000 zl na nizej oprocentowanym rachunku przy wersji
    z saldem?

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-04-28 12:54:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > co nie mialoby sensu?
    >
    > zalozmy limit KO = 1000 zl ...

    Błąd, to jest dobre założenie do debetu a nie dla KO.
    KO nie opłaca się brać poniżej 5000 (z powodu minimalnej kwory prowizji)
    Zobacz co będzie dla 10.000 limitu albo dla 30.000,
    mBilans wykorzystałby ~29tys. limitu na 10-14%,
    żeby przerzucić środki na eMaxa 4%.

    Czy potrzeba bankowi coś więcej?;-)))

  • 5. Data: 2005-04-28 13:24:21
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 28 Apr 2005 14:54:03 +0200, S.T. napisał(a):

    > Błąd, to jest dobre założenie do debetu a nie dla KO.
    > KO nie opłaca się brać poniżej 5000 (z powodu minimalnej kwory prowizji)

    akurat nieprawda. ja mam 1000zl KO - w promocji bylo za darmo na rok, a
    odnowienie wg TOIP to tylko 1%, a nie (1% minimum 50zl)

    > Zobacz co będzie dla 10.000 limitu albo dla 30.000,
    > mBilans wykorzystałby ~29tys. limitu na 10-14%,

    w takim wypadku ustawiasz mBILANS na 10K lub 30K

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2005-04-28 13:28:31
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 28 Apr 2005 14:54:03 +0200, S.T. napisał(a):

    > KO nie opłaca się brać poniżej 5000 (z powodu minimalnej kwory prowizji)

    a tak w ogole, to dlaczego sie nie oplaca? Lepiej chyba wziac 4K w mBANKU -
    prowizja 50 zeta, niz 4K w banku, ktory za KO liczy sobie np. 1,5% prowizji
    (zalozmy nawet, ze minimum 40zl, choc to nieistotne)

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 7. Data: 2005-04-28 14:11:10
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > a tak w ogole, to dlaczego sie nie oplaca?
    bo za tą samą cenę co np.2k możesz mieć 5k

    > Lepiej chyba wziac 4K w mBANKU - prowizja 50 zeta, niz 4K w banku,
    > ktory za KO liczy sobie np. 1,5% prowizji
    Nie, jak już to lepiej wziąść5k w mBanku,
    a jeszcze lepiej w takim, w którym akurat
    jest promocja i dają bez prowizji, a później
    go przenieść do mB przez TSL+ :-)

  • 8. Data: 2005-04-28 14:15:50
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > akurat nieprawda. ja mam 1000zl KO  - w promocji bylo za darmo na rok, a
    > odnowienie wg TOIP to tylko 1%, a nie (1% minimum 50zl)

    > w takim wypadku ustawiasz mBILANS na 10K lub 30K

    I w ten sposób ominąłbyś ograniczenie wprowadzone przez mBank
    (dolny limit mBilans=1k)
    Śmiem wątpić, by bank dał się tak 'wpuścić' :)

  • 9. Data: 2005-04-28 18:28:53
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 28 Apr 2005 16:15:50 +0200, S.T. napisał(a):

    > I w ten sposób ominąłbyś ograniczenie wprowadzone przez mBank
    > (dolny limit mBilans=1k)

    przeciez 10K > 1K wiec nie ominalbym limitu DOLNEGO

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 10. Data: 2005-04-28 18:30:46
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia 28 Apr 2005 16:11:10 +0200, S.T. napisał(a):

    > bo za tą samą cenę co np.2k możesz mieć 5k

    tylko w pierwszym roku. jak juz mowilem, w TOIPIE oplata za odnowienie
    kredytu wynosi 1% i nie zawiera klauzuli o minimalnej wartosci kwotowej

    no dobra, ale jak jest naprawde? mBANK uzywa salda, a nie srodkow
    dostepnych?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl