  • 1. Data: 2005-04-28 12:34:03
    Temat: [Multibank] Kredyt na samochod
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...pl>

    Witam,

    Chce wziac kredyt na samochod.
    Kredyt ma byc na osobe fizyczna (na mnie),
    samochod ma byc na moja dzialalnosc gospodarcza.
    Tak mi to wychodzi najprosciej i najtaniej.
    Problem w tym, ze juz 3 osoby, z ktorymi rozmawialem w Multibanku
    stwierdzily, ze tak sie nie da. Poczatkowo wzialem to za dobra monete.
    Natomiast rozmawialem juz z dwoma osobami, ktore w innych
    bankach majac identyczna sytuacje kredyt otrzymaly.
    Czyli podejrzewam, ze myla sie pracownicy Multibanku a nie
    2 inne niezalezne banki.
    Tak wiec czy jest to procedura banku, czy po prostu brak wiedzy
    pracownikow?

    Czy ktos moglby rozwiac moje watpliwosci, dac jakies argumenty,
    jak przekonac Multibank do udzielenia mi takiego kredytu?

    Pozdrowienia
    Grzegorz Chlodzinski

  • 2. Data: 2005-04-28 12:58:58
    Temat: Re: [Multibank] Kredyt na samochod
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Chlodzinski said the following On 2005-04-28 14:34:
    [...]

    > Czy ktos moglby rozwiac moje watpliwosci, dac jakies argumenty,
    > jak przekonac Multibank do udzielenia mi takiego kredytu?

    Może multi nie ma czegos takiego w ofercie, a inne banki po prostu mają ?
    KJ

  • 3. Data: 2005-04-28 13:16:34
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...pl>

    > Może multi nie ma czegos takiego w ofercie, a inne banki po prostu mają
    ?
    > KJ

    A mnie sie wydaje, ze bardziej chodzi tu o brak wiedzy pracownikow Multi,
    czym jest dzialalnosc gospodarcza osoby fizycznej.

  • 4. Data: 2005-04-28 13:23:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Chlodzinski said the following On 2005-04-28 15:16:

    > ?

    > A mnie sie wydaje, ze bardziej chodzi tu o brak wiedzy pracownikow Multi,
    > czym jest dzialalnosc gospodarcza osoby fizycznej.

    jeszcze raz: Może multibank w swoich procedurach nie przewidział takiego
    przypadku jak Twój. Za to przewidziały to inne banki, to że pracownicy
    _innych_ banków mówią, że się da, oznacza tylko tyle, ze w owych innych
    bankach "się da" Podkreślam _w_tych_innych_bankkach. NIekoniecznei w
    multi, który nie musi mieć takiej oferty.

    KJ

  • 5. Data: 2005-04-28 15:12:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Może multi nie ma czegos takiego w ofercie, a inne banki po prostu mają ?

    Jak życie znam, to po prostu typowy przykład organizacji w Multi. :)
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2005-04-28 22:25:53
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 15:23:31 +0200, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > bankach "się da" Podkreślam _w_tych_innych_bankkach. NIekoniecznei w
    > multi, który nie musi mieć takiej oferty.

    Multi także ma tylko nie jest to w bankowosci detalicznej. Nazywa sie to
    Plan finansowania Biznesu
    Pozdrawim
    Zbyszek

  • 7. Data: 2005-04-29 05:32:38
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 00:25:53 +0200,
    osoba podpisana: Zbigniew <z...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > Multi także ma tylko nie jest to w bankowosci detalicznej. Nazywa sie to
    > Plan finansowania Biznesu
    Cz Ty wogóle przeczytałeś o co chodziło autorowi wątku ?
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 8. Data: 2005-04-29 14:42:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Grzegorz Chlodzinski <g...@N...pl> wrote:
    > Tak wiec czy jest to procedura banku, czy po prostu brak wiedzy
    > pracownikow?

    Nie za bardzo rozumiem. Kredyt ma być na DG ? czy na ciebie -os. fizyczną ?
    Wydaje mi się, ze mozna wziąć kredyt na DG, a ty jako przedsiębiorca
    prowadzący DG de facto jestes kredytobiorcą.
    Innej sytuacji sobie nie wyobrażam....

  • 9. Data: 2005-04-29 15:12:59
    Od: "Grzegorz Chlodzinski" <g...@N...pl>

> [...]
    > prowadzący DG de facto jestes kredytobiorcą.
    > Innej sytuacji sobie nie wyobrażam....

    Kredyt ma byc na osobe fizyczna (na mnie),
    samochod na DG osoby fizycznej (czyli tez na mnie).
    Przestestowane na przykladzie innych bankow, skonsultowane z prawnikami.
    A Multibank swoje, ze tak sie nie da.

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Chlodzinski

  • 10. Data: 2005-04-29 15:20:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzegorz Chlodzinski said the following On 2005-04-29 17:12:
    [..]

    > Przestestowane na przykladzie innych bankow, skonsultowane z prawnikami.
    To po prostu weź może kredyt w tym innym banku.
    > A Multibank swoje, ze tak sie nie da.
    Bo nie ma czegoś takiego w ofercie.
    KJ