  • 1. Data: 2006-06-29 22:58:00
    Temat: lokowanie zagranicznych dochodow
    Od: TePe <t...@g...com.bezspamu>

    Zastanawiam sie jak rozwiazac lokowanie dochodów uzyskanych za granica
    (ok 1000 e miesiecznie)
    Na początek przesylanie pieniędzy na "polskie konta" (wole trzymac je w
    polsce, nie wiem czy to jest dobry wybór ale tak wole)
    Posiadam rachunki w :
    BPH (ostatnio odwiedziłem placówke i krzykneli że za przelew
    przychodzący zza granicy życzą sobie 30 zł )wiec postanowilem założyć
    konto w multibanku (normalne jak i walutowe zapewniali że nic sobie nie
    życzą za przelewy zagraniczne przychodzące) po testowym przelaniu
    pieniędzy z Irlandzkiego banku(premanent tsb - 600 e ) na koncie
    pojawiło sie 590e, zdziwiło mnie to gdyż jak pytałem w momencie
    wykonywania przelewu powiedzieli mi że nie będzie żadnych banków pośrednich.
    Mam też eKonto w mbanku- i tu pojawia sie pytanie czy ktos sie orientuje
    czy pobieraja jakąś opłate za przelew przychodzący zza granicy.

    Zastanawiam sie też gdzie ulokować pieniądze (zastanawiałem sie nad
    planami lokacyjnymi w BPH) czy to dobry wybór czy polecacie może coś
    innego ?

    pozdr.
    TePe