  • 1. Data: 2004-10-08 13:59:20
    Temat: Bank BPH oferuje szybkie kredyty dla firm
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bank BPH od 11 października br. wprowadza na rynek nową ofertę dla firm,
    która pomoże im skutecznie konkurować na rynku. Rozwinąć żagle biznesowi
    pozwolą specjalnie przygotowane Szybkie Kredyty, adresowane do firm, które
    terminowo regulują zobowiązania wobec Banku, Urzędu Skarbowego i ZUS,
    legitymują się co najmniej 6-miesięczną historią rachunku w dowolnym banku,
    posiadają zdolność kredytową oraz wykazują odpowiednie obroty.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6857

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-08 20:16:12
    Temat: Re: Bank BPH oferuje szybkie kredyty dla firm
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Micha? 'Amra' Macierzy?ski wrote:

    > Bank BPH od 11 pa 1/4 dziernika br. wprowadza na rynek now? ofert? dla firm,
    > która pomo?e im skutecznie konkurowaae na rynku. Rozwin?ae ?agle biznesowi
    > pozwol? specjalnie przygotowane Szybkie Kredyty, adresowane do firm, które
    > terminowo reguluj? zobowi?zania wobec Banku, Urz?du Skarbowego i ZUS,
    > legitymuj? si? co najmniej 6-miesi?czn? histori? rachunku w dowolnym banku,
    > posiadaj? zdolno?ae kredytow? oraz wykazuj? odpowiednie obroty.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6857

    czy sa granice tego w co chce wejsc BPH? a moze by tak
    zaczeli od szkolenia pracownikow i zmiany podejscia do
    klienta? to by dopiero byl 'news' wart zamieszczenia.
    jak na razie tylko zasmiecaja przestrzen pr :-)

    jacek

  • 3. Data: 2004-10-08 20:23:49
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@-...devguide.net> wrote:
    > czy sa granice tego w co chce wejsc BPH? a moze by tak
    > zaczeli od szkolenia pracownikow i zmiany podejscia do
    > klienta? to by dopiero byl 'news' wart zamieszczenia.
    > jak na razie tylko zasmiecaja przestrzen pr :-)

    W "mojej" placowce na Kabatach - obsluguja jakas smieszna ilosc klientow
    (wiekszosc to firmy), a obsluga calkiem kumata. Kontakt telefoniczny - tez
    ok. Internet - dziala ladnie i w koncu przyszla karta :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-10-08 20:40:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michal 'Amra' Macierzynski napisał:

    > ok. Internet - dziala ladnie i w koncu przyszla karta :)

    No, to po PIN mozesz isc. ;-)))

    Bartol

  • 5. Data: 2004-10-08 20:47:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > No, to po PIN mozesz isc. ;-)))

    Ano :) Dzisiaj mi sie dupy ruszyc nie chcialo.
    P.S. Bartol - to ty zyjesz? :D Jak tam konto w mBanku?

  • 6. Data: 2004-10-08 20:50:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > P.S. Bartol - to ty zyjesz? :D Jak tam konto w mBanku?

    Nie żyje-to jest tylko podróba Bartola (prawda pjo :-) ? ) Właśnie konto w
    mbanku pomogło mu "zejść" (no i ten arszenik za który nie chciał zapłacić za
    życia ;-)))

  • 7. Data: 2004-10-08 20:51:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Ano :) Dzisiaj mi sie dupy ruszyc nie chcialo.
    > P.S. Bartol - to ty zyjesz? :D Jak tam konto w mBanku?

    A co mam nie zyc? Lezy i kwiczy. Jeszcze nie zachcialo mi sie zadzwonic
    i odblokowac dostep przez www. Poza tym nie pamietam hasla
    telefonicznego, wiec sprawa sie nadmiernie skomplikowala. ;-)

    Chyba wolalbym pojsc do oddzialu po koperte z haslem. ;-)))))))

    Bartol

  • 8. Data: 2004-10-08 20:53:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Nie żyje-to jest tylko podróba Bartola (prawda pjo :-) ? ) Właśnie konto w
    > mbanku pomogło mu "zejść" (no i ten arszenik za który nie chciał zapłacić za
    > życia ;-)))

    A co, PJO to niby wszystko wie? Podroba ze mnie zadna, oryginal az milo.

    Fajny Bartol

  • 9. Data: 2004-10-08 20:54:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A co, PJO to niby wszystko wie? Podroba ze mnie zadna, oryginal az milo.

    W truciu brał udział to wie :-D Won PODRÓBO ;-) !

    Fajna Glenn

  • 10. Data: 2004-10-08 20:55:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A co mam nie zyc?

    Oszust :-) !

    >Lezy i kwiczy. Jeszcze nie zachcialo mi sie zadzwonic
    > i odblokowac dostep przez www. Poza tym nie pamietam hasla
    > telefonicznego, wiec sprawa sie nadmiernie skomplikowala. ;-)

    Uhahaha-podróbko Bartola! Przetestuj mbank pod kątem niestandardowych
    procedur (odblokowanie rachunku i ustalanie nowego telekodu) - może byc
    zabawnie :-)))