  • 1. Data: 2003-10-26 18:56:09
    Temat: leasing
    Od: "Małgorzata Mamica" <r...@o...pl>

    Czy wiecie coś dokładniej o zmianie w lisingu samochodu na firme. Byłam
    wczoraj w salonie samochodowym i już nie mają samochodów na ten rok bo
    szaleństwo ze względu na zmiane przepisów od nowego roku.

  • 2. Data: 2003-10-26 21:09:30
    Temat: Re: leasing
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Małgorzata Mamica" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiecie coś dokładniej o zmianie w lisingu samochodu na firme. Byłam
    > wczoraj w salonie samochodowym i już nie mają samochodów na ten rok bo
    > szaleństwo ze względu na zmiane przepisów od nowego roku.

    Ma być jakaś zmiana w związku z wejściem do UE. Jest dyrektywa UE, wg której
    odliczyć VAT można tylko od samochodów typu ... no właśnie, to było jakoś
    nazwane, postaram sie znaleźć link do artykułu w Rzeczpospolitej. W gruncie
    rzeczy chodziło o auta typu van, furgon, ... Wszelkie osobówki z kratką
    odpadają.

    Druga sprawa to to, że być może chodzi o stawkę podatku dochodowego - 19%.
    Wtedy leasing nie będzie az tak bardzo opłacalny.