  • 1. Data: 2003-10-26 18:55:49
    Temat: gdzie konto dla studenta?
    Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl>

    Witam Wszystkich!
    Mam pytanie: gdzie najlepiej i najkorzytniej zalozyc konto ROR dla studenta?
    Wlasnie dostalam stypendium :) i kaza mi zalozyc konto. Prosze o pomoc gdzie
    bedzie niedrogo i ktory bank bedzie mial duzo bankomatowpoprostu gdzie
    bedzie najkorzystnije :)

    Pozdrawiam i z gory dziekuje!
    KasiaA

  • 2. Data: 2003-10-26 19:17:46
    Temat: Re: gdzie konto dla studenta?
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gdzie
    > bedzie niedrogo i ktory bank bedzie mial duzo bankomatowpoprostu gdzie

    Po trzecie :-)
    - sprawdź jakie bankomaty masz dostępne w okolicach gdzie jesteś najczęściej
    - wybierz mBank jeżeli masz w okolicy bankomat Euronetu (wszystko za darmo)
    www.mbank.pl
    - wybierz Inteligo jeżeli nie ma bankomatu Euronetu a jest bankomat PKO BP
    (11.28 za rok, ale pamiętaj o wyłączeniu usługi powiadamiania SMS)
    www.iteligo.pl
    - trzeciej-możliwości-nie-ma - jeżeli jednak by się tak zdarzyło to napisz
    jeszcze :-)

    TomekD

  • 3. Data: 2003-10-26 19:33:07
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomekD" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > - wybierz Inteligo jeżeli nie ma bankomatu Euronetu a jest bankomat PKO BP
    > (11.28 za rok, ale pamiętaj o wyłączeniu usługi powiadamiania SMS)
    > www.iteligo.pl

    Sam się poprawię:
    - wybierz Inteligo jeżeli nie ma bankomatu Euronetu a jest bankomat PKO BP
    (11.28 za rok pod warunkiem że wyłączysz usługi powiadamiania SMS i
    utrzymasz średnie miesięczne saldo rachunku minimum 100 złotych)
    www.inteligo.pl

    TomekD

  • 4. Data: 2003-10-26 19:46:12
    Od: "iq" <i...@i...pl>

> [...]
    gdzie
    > bedzie niedrogo i ktory bank bedzie mial duzo bankomatowpoprostu gdzie

    Jesli masz dostep do Internetu, to polecam Inteligo w PKOBP, oplata 0.99 zl
    przy srdnim saldzie miesiecznym powyzej 99.99zl. Wyplaty w bankomatach PKOBP
    za darmo, wplaty w placowkach PKOBP bez prowizji. Transakcje karta, wyplata
    w terminalu POS w kasach PKOBP - bez oplat.
    www.inteligo.pl

  • 5. Data: 2003-10-26 20:04:29
    Od: "Rachwalski A" <r...@g...pl>

    po pierwsze byle nie w gbg bo to wg mnie najgorszy bank i nieprzyjazny dla
    konsumenta

    po drugie polecam m-bank jesli nie bedziesz czesto korzystal z konta tylko
    stypendiuym i jego wyplata to jest to najlpesze rozwiazanie

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-26 20:20:20
    Od: "Piotr Ch." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rachwalski A" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > po drugie polecam m-bank jesli nie bedziesz czesto korzystal z konta tylko
    > stypendiuym i jego wyplata to jest to najlpesze rozwiazanie

    a dlaczego m-bank nie jest dobry w przypadku czestego korzystania?

    ja korzystam b.czesto i jedyny problem jaki widze to wplata gotowki na
    konto - zawsze jest jakas prowizja.
    oprocz tego - m-bank jest super!

    Piotrek

  • 7. Data: 2003-10-26 20:27:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kasia A wrote:
> [...]
    > Prosze o pomoc gdzie bedzie niedrogo i ktory bank bedzie mial duzo
    > bankomatowpoprostu gdzie bedzie najkorzystnije :)

    Zobacz jaki masz bankomat na uczelni/obok niej lub w drodze do niego (nie
    podalas zadnych danych o sobie chociazby skad jestes!).
    Jesli masz blisko bankomat PKO BP zastanowilbym sie nad Inteligo (lub PKO BP
    konto studenckie, jesli zal ci jest zamrozic 100 zl na stale).
    Jesli nie bedziesz korzystala z tego konta tylko bedziesz wyplacala kase - a
    masz blisko bankomat Euronetu - to mBank lub VW bank direct (jesli wyplacisz
    za jednym razem >400 zl to cie nic nie kosztuje utrzymanie - w innym wypadku
    zawsze 1,5 zl)

    Banki majace specjalne konta dla studentow/lub ogolnie dobra oferte:
    Bank Millennium (ale rezygnuj z otrzymywania wyciagow - wtedy konto za free)
    LukasBank
    mBank
    VWBank direct
    BZ WBK
    oraz (ale platne - symbolicznie)
    Inteligo
    PKO BP
    MultiBank
    Kredyt Bank
    ING BŚ

  • 8. Data: 2003-10-26 21:15:45
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

> [...]
    gdzie
    > bedzie niedrogo i ktory bank bedzie mial duzo bankomatowpoprostu gdzie

    To ja polecę Ci BZWBK.
    Konto za free przez całe studia, karta za free (kwestia wykonania w 1 m-cu
    transakcji ale mam nadzieje że to spokojnie zrobisz), dostęp do konta przez
    www, sms i telefon za free.
    A po studiach masz przez rok konto typu "absolwent" - połowa opłat wobec
    standardowego konta24.
    Kwestia tylko czy masz w okolicy bankomaty BZWBK.
    Pzdrw.

  • 9. Data: 2003-10-26 21:30:56
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    >Użytkownik "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> napisał w wiadomości
    >news:bnh5bn$1gsa$1@news.atman.pl.. .
    >studenta?
    >gdzie

    Witaj, zdecydowanie polecam konto Inteligo. Najwieksza liczba bankomatów w
    kraju (aż 1700). Dostęp przez internet i przyjazność uzytkowania konta, jakiej
    nie oferuje zaden inny bank w kraju. Nie użerasz się z niekompetentnymi
    pracownikami banku, tylko wszystko masz na ekranie monitora Twojego komputera.
    Konto jest bezpłatne, chyba,że zażyczysz sobie serwis sms, który w czasie
    rzeczywistym powiadamia Cie np. o zaksięgowaniu Twojego stypendium, Super

    prawa a kosztuje tylko 3,99. To jedyny koszt za "prowadzenie" konta.Dostajesz

    kartę Visa Electron. Sam jestem posiadaczem konta od początku istnienia banku
    i nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. Jest to konto bardzo wygodne,
    szybko dostępne, dobrze zabezpieczone. Polecam, bo znam z autopsji.
    studiowałem dogłębnie oferty pozostałych banków, nie ma na dzień dzisiejszy
    lepszej. Sprawdziłem również na własnej skórze mBank. Tragedia w jakości
    obsługi klienta. Zawodzą tam podstawowe sprawy, nie mówiąc juz o czynniku
    ludzkim. Pozdrawiam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 10. Data: 2003-10-26 21:40:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jaca wrote:
    > To ja polecę Ci BZWBK.

    ych - ale za przelewy sie placi, token platny (nie wiem czy znowu jest
    dostepny dla studentow), wznowienie karty chyba jednak cos kosztuje (a moze
    sie myle?).
    Absolwent kosztuje juz chyba 4 zl (do sprawdzenia tez).

    W sumie jest to calkiem dobry wybor, chociaz jako "dorosle" konto BZ WBK
    jest takie sobie (b. drogie).