  • 1. Data: 2003-10-26 15:51:04
    Temat: pekao24 - czy to juz funkcjonuje?
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    Witam!
    Dostalem PIN i kody jednorazowe - nie otrzymalem jednak numeru klienta ;(
    Cala reszte, tzn. PIn i kody przyszly juz tydzien temu.

    Ktos korzysta juz z pekao24 ? - chetnie poczytam o zaletach i wadach.

    z gory dziekuje za opinie

    --
    pozdrawiam
    w_nie

  • 2. Data: 2003-10-26 17:31:39
    Temat: Re: pekao24 - czy to juz funkcjonuje?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:bngsgk$pkq$1@news.onet.pl>
    dnia 2003-10-26, wcale_nie wstukał(a)

    > Witam!
    > Dostalem PIN i kody jednorazowe - nie otrzymalem jednak numeru klienta ;(
    > Cala reszte, tzn. PIn i kody przyszly juz tydzien temu.

    Tak trudno zadzwonić do oddziału i zapytać się od kiedy rusza u nich
    obsługa w nowym systemie, jednocześnie składajac "reklamację"?

    Na dzisiaj w Stargardzie Szczecińskim "nowy system" ma II oddział (inne
    z Zachodnopomorskiego sa tu:
    http://www.pekao.com.pl/pekao242zachpomorskie.xml?/s
    id=715/206149-778479-05088
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 3. Data: 2003-10-26 17:45:57
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

> [...]

    obsługa w nowym systemie, jednocześnie składajac "reklamację"?

    Na dzisiaj w Stargardzie Szczecińskim "nowy system" ma II oddział (inne
    z Zachodniopomorskiego sa tu:

  • 4. Data: 2003-10-26 18:05:54
    Od: Marek Madej <m...@W...interia.I-TO.pl>

    wcale_nie wrote:

    > Ktos korzysta juz z pekao24 ? - chetnie poczytam o zaletach i wadach.

    Zalety:
    - dość szybki system transakcyjny
    - darmowy numer 0800380380
    - darmowe przelewy
    - możliwość korzystania z systemu poprzez SMSy
    - dowolna liczba przelewów zdefiniowanych o prawie dowolnych nazwach
    - widoczne rachunki "depozytowe", kredytowe
    - dość sympatyczna, kompetentna i szybka obsługa z drugiej strony za
    pomocą poczty wewnętrznej (naprawdę byłem w szoku, kiedy: jednego dnia
    zapytałem o możliwość podglądu rachunku kredytowego, który prowadzony jest
    w innym oddziale niż moje Eurokonto, następnego dnia otrzymałem
    informację, że jest to jak najbardziej możliwe i już została WYSŁANA
    PROŚBA do tego innego oddziału o udostępnienie rachunku poprzez Pekao24, a
    kolejnego dnia rachunek był widoczny! o czym też zostałem poinformowany
    kolejną wiadomością.)
    - nareszcie system on-line: wszystkie środki dostępne są natychmiast w
    bankomacie, przelewy księgowane na bieżąco, przelewy wewnętrzne między
    kontami prowadzonymi w nowym systemie wykonywane natychmiast)
    - możliwość personalizacji serwisu (niewielka, ale jest i ułatwia życie)
    - dość ważne dla cudzoziemców: SERWIS TRANSAKCYJNY W WERSJI ANGIELSKIEJ
    (czy ktoś oferuje coś takiego? przypominam sobie taką dyskusję, ale nie
    pamiętam szczegółów)

    Wady:
    - podgląd salda kart chargowych ogranicza się jedynie do salda i
    pozostałego limitu, a w dodatku z jednoroboczodniowym ;) opóźnieniem
    - NAJWIĘKSZA WADA: opisy w historii bardzo enigmatyczne (czyli: przelew
    międzybankowy, kwota - brak szczegółów operacji poza operacjami zleconymi
    w Pekao24), pełny opis operacji (tytuł, nadawca itd.) można zobaczyć
    dopiero na papierowym wyciągu miesięcznym,
    - brak rozróżniania blokad: wg mnie działa to tak, że każda blokada
    powoduje zmianę dostępnego salda, a w przypadku anulowania transakcji
    saldo zostaje uaktualnione - ale tego nikt w banku nie potwierdził
    - możliwość wpisania jedynie 35 znaków jako tytuł przelewu
    - brak możliwości zmiany PINu kart płatniczych
    - brak podglądu zleconych poleceń zapłaty
    - możliwa częstotliwość "przelewów cyklicznych" to: 1 tydzień, 1 miesiąc,
    2 miesiące, 3 miesiące, 6 miesięcy, 1 rok - nie można zdefiniować innej
    - brak możliwości anulowania przelewu zleconego na dzień bieżący (nie
    pytałem, może da się telefonicznie za pomocą operatora Pekao24, ale w
    serwisie internetowym nie ma takiej opcji).

    Uff...

    Marek

  • 5. Data: 2003-10-26 18:09:52
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Dostalem PIN i kody jednorazowe - nie otrzymalem jednak numeru klienta ;(

    Numer klienta dostajesz przy podpisaniu umowy w banku; często wpisują go na
    umowie.

    Kuba

  • 6. Data: 2003-10-26 18:22:05
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Tak trudno zadzwonić do oddziału i zapytać się od kiedy rusza u nich
    > obsługa w nowym systemie, jednocześnie składajac "reklamację"?

    W niedziele trudno sie tam dodzwonic ;) a grupa zawsze reaguje
    lyskawicznie - poza tym chcialem znac rowniez opinie grupowiczow na temat
    tego przedsiewziecia - stad zapytanie - nie ma sie co irytowac.

    --
    pozdrawiam
    w_nie

  • 7. Data: 2003-10-26 18:46:44
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Marek Madej" <m...@W...interia.I-TO.pl> wrote in message
    [....]

    > - dość ważne dla cudzoziemców: SERWIS TRANSAKCYJNY W WERSJI ANGIELSKIEJ
    > (czy ktoś oferuje coś takiego? przypominam sobie taką dyskusję, ale nie
    > pamiętam szczegółów)

    Millennium od poczatku istnienia swojego 'Millenetu'.

    Pozdrawiam
    Przemek