  • 1. Data: 2003-10-26 20:26:22
    Temat: Wpłata $$ na konto w USA
    Od: "Dawid" <g...@p...fm>

    Umówiłem się z kimś kto mieszka w USA, że kupi
    mi coś i wyśle do Polski.
    Podał mi takie dane konta:

    Brice Clendening
    routing #= 071001180
    acc #= 110000056

    2720 111th Street
    Naperville, IL 60564
    Toni Fasan, AVP, Financial Center Manager
    Phone (630) 922-1500
    Fax (630) 922-1515

    Czy to wystarczy, żeby wpłacić tej osobie $$?
    Czy jak podam takie dane w oddziale Bank Zachodni WBK (gdzie
    mam konto studenckie) będą wiedzieli co i jak?
    I czy da się wpłacić na to konto $$ na poczcie?

    dziękuję serdecznie i pozdrawiam
    Dawid z Wrocławia

  • 2. Data: 2003-10-26 20:46:04
    Temat: Re: Wpłata $$ na konto w USA
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 26 Oct 2003 21:26:22 +0100, Dawid <g...@p...fm> napisał:

    > Czy to wystarczy, żeby wpłacić tej osobie $$?

    Nie WPLACIC, a PRZELAC.

    Na moje brakuje nazwy banku, ale byc moze routing number wystarczy.

    > Czy jak podam takie dane w oddziale Bank Zachodni WBK (gdzie
    > mam konto studenckie) będą wiedzieli co i jak?

    A to Ty nam opowiesz po powrocie z oddzialu :-)

    > I czy da się wpłacić na to konto $$ na poczcie?

    Poczta Polska z Trąbką swiadczy uslugi przekazu za granice:
    http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_przekazy.h
    tm , tylko zapomniala
    napisac DO JAKICH krajow.
    :-(

    M.

  • 3. Data: 2003-10-26 21:03:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org> writes:

    > Na moje brakuje nazwy banku, ale byc moze routing number wystarczy.

    Republic Bank of Chicago (http://www.republicebank.com/)
    A nazwisko kierownika oddzialu w Naperville chyba nie jest do
    szczescia potrzebne 8-)

    MJ

  • 4. Data: 2003-10-26 21:05:48
    Od: "Dawid" <g...@p...fm>

    Dzięki za info, jeśli ktoś wie więcej, niech wali....

    > Poczta Polska z Trąbką swiadczy uslugi przekazu za granice:
> [...]

    http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_wplaty_zag
    ran.htm
    a jednak nie zapomniała :))))))
    (" Europie adresat powinien otrzymać pieniądze po 8-13 dniach"
    heh to ja podziękuję :)))

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-10-26 21:08:29
    Od: "Dawid" <g...@p...fm>

    > Republic Bank of Chicago (http://www.republicebank.com/)
    Thanks

    > A nazwisko kierownika oddzialu w Naperville chyba nie jest do
    > szczescia potrzebne 8-)

    A no chyba nie =)

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-26 21:34:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sun, 26 Oct 2003 22:05:48 +0100, Dawid <g...@p...fm> napisał:

    > a jednak nie zapomniała :))))))
    > (" Europie adresat powinien otrzymać pieniądze po 8-13 dniach"

    To wbrew pozorom nie oznacza, ze poza Europe nie...

    > heh to ja podziękuję :)))

    Twoj wybor - ja bym tam sprobowal :-)
    Przelew bankowy tez z kilka dni pojdzie, a tanszy ZDECYDOWANIE nie bedzie
    (powiedzialbym, ze bedzie zdecydowanie drozszy).

    M.

  • 7. Data: 2003-10-26 21:39:14
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał:

    | http://www.poczta-polska.pl/dtc_finansowe_wplaty_zag
    ran.htm
    | a jednak nie zapomniała :))))))

    Pewnie, że nie zapomniała :)
    Ale w podanym przez Ciebie miejscu jest lista krajów z których Poczta z
    Trąbką przyjmuje przekazy pocztowe.
    Lista krajów, do których można wysłać z Polski międzynarodowy przekaz
    pocztowy jest tu:
    http://www.cennik.poczta.lublin.pl/cennik/menu_abroa
    d1.html > Przekaz
    pocztowy > Spis krajów, do których można wysyłać z Polski przekazy pocztowe.

    Pozdr.,

  • 8. Data: 2003-10-26 21:50:12
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <bnhakr$ns1$1@korweta.task.gda.pl>, g...@p...fm says...

> [...]
    > mam konto studenckie) będą wiedzieli co i jak?
    > I czy da się wpłacić na to konto $$ na poczcie?

    Wydaje mi sie ze brakuje kodu SWIFT

    AP

  • 9. Data: 2003-10-26 22:16:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 10/26/2003 10:50 PM, Użytkownik AP napisał:
    > Wydaje mi sie ze brakuje kodu SWIFT

    Zamiast kodu SWIFT mozna podac dokladny adres banku...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 10. Data: 2003-10-27 13:51:34
    Od: "Pablos" <n...@t...co>

> [...]
    d1.html > Przekaz
    > pocztowy > Spis krajów, do których można wysyłać z Polski przekazy

    ciekawe kto tą listę układał - nie ma na niej np Niemiec (było nie było
    naszego sąsiada i największego partnera handlowego)
    nie ma też USA

    za to można wysłać kasę do Armeni czy Egiptu

    a gdyby poczytali choćby troche archiwum tej grupy to dowiedzieliby się że
    najczęściej padają tu pytania właśnie o przelewanie środków do USA i Niemiec