  • 11. Data: 2005-11-14 12:14:26
    Temat: Re: która karta najlepsza za granicą ?
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > Visa Electron Deutsche Banku
    >
    > Co więcej - niekoniecznie musi być to Euro (mogą być np. Funty)

    a z Niemieskich jeszcze VW jest super

    jk

  • 12. Data: 2005-11-14 12:27:29
    Temat: Re: ktora karta najlepsza za granica ?
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 11/14/2005 1:14 PM, .kolina wrote:

    > a z Niemieskich jeszcze VW jest super

    Jeżeli ktoś preferuje inne marki - ma jeszcze do wyboru Porsche :-)
    Też powinni wiedzieć z kim mają przyjemność.

    Pzdr; Witek

  • 13. Data: 2005-11-14 12:29:38
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-14 13:14- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    .kolina, gdy pisał(a):

    > a z Niemieskich jeszcze VW jest super

    Abym mógł Cię uznać za trolla, musisz powtórzyć to jeszcze dwa razy, za
    każdym razem popełniając nowe oryginalne błędy (jako dysortografik,
    przykładam do tego wielką wagę). Do dzieła!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 14. Data: 2005-11-14 14:49:55
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    >(jako dysortografik,

    to to samo co shlacht moron?

    A ty czlowieku co masz przeciwok Niemieckim bankom?

    jk

  • 15. Data: 2005-11-14 14:56:40
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-14 15:49- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    .kolina, gdy pisał(a):

    > to to samo co shlacht moron?
    >
    > A ty czlowieku co masz przeciwok Niemieckim bankom?
    >
    > jk

    W zasadzie nic, poza pisaniem ich dużą literą. Ale nie wiem, co ty masz
    przeciwko bankom austriackim, amerykańskim, skandynawskim etc..
    Został ci jeszcze jeden post. Zaskocz mnie czymś oryginalnym...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 16. Data: 2005-11-14 15:40:37
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    > W zasadzie nic, poza pisaniem ich dużą literą. Ale nie wiem, co ty masz
    > przeciwko bankom austriackim, amerykańskim, skandynawskim etc..
    > Został ci jeszcze jeden post. Zaskocz mnie czymś oryginalnym...

    a jewdnak moron. plonk!

    jk

  • 17. Data: 2005-11-14 16:00:58
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-14 16:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    .kolina, gdy pisał(a):

    A plonkuj sobie trollu do woli!

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 18. Data: 2005-11-14 18:57:00
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Dawid Kulbicki wrote:

    > A ja znam przynajmniej dwie:
    > Maestro Citi Banku

    Prawda, ale przy płaceniu tą kartą pieniądze ciągną się z rachunku
    złotowego. Nie do końca super. Poza tym w danym kraju muszą być akurat
    bankomaty Citi. Czasem są, czasem nie.

    > Visa Electron Deutsche Banku
    >
    > Co więcej - niekoniecznie musi być to Euro (mogą być np. Funty)

    To faktycznie ciekawa oferta, zwłaszcza że DB pozwala na wypłatę z
    bardzo wielu bankomatów bez prowizji. Nie tylko swoich. Na www jest
    tylko info o rachunkach USD i EUR.
    Na pewno nie ma tu jakiś kruczków ?

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 19. Data: 2005-11-18 12:35:54
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dla zapobiegliwych polecam trzy, w tym AmEx.
    JaC