  • 11. Data: 2009-03-02 12:06:37
    Temat: Re: kto mu wpłaci szybciej coś na konto
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 02 Mar 2009 09:39:05 +0100, Aleksander Prokop
    <A...@N...poczta.oUSUNnet.eu> wrote:

    >4cm wg. Ciebie
    >http://fakty.interia.pl/raport/wybory_2007/news/o-w
    ielkim-starciu-na-wesolo,985597,4727
    >3cm wg innych.
    >Ja tam nie mierzyłem. Fakt, faktem, że niezauważalnie dla
    >zwykłego człowieka.

    http://szostkiewicz.blog.polityka.pl/wp-content/uplo
    ads/debata_450.jpg

    Zupełnie zauważalne.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 12. Data: 2009-03-02 15:46:35
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Ja myślę że to byłby przedni żart ale tylko do momentu, w którym wpadłoby do
    Ciebie CBA w kominiarkach i wyprowadziłoby by Cię w kajadanach z chaty... bo
    prezes poczułby się molestowany finansowo...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 13. Data: 2009-03-02 15:59:12
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    >http://fakty.interia.pl/raport/wybory_2007/news/o-w
> [...]

    Gorzej z dostrzeżeniem różnic między Lechem a Jarosławem :-)
    To nie jest Lech.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 14. Data: 2009-03-02 17:39:10
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 2 Mar 2009 16:59:12 +0100, "flower" <f...@w...pl> wrote:

    ads/debata_450.jpg

    >Gorzej z dostrzeżeniem różnic między Lechem a Jarosławem :-)
    >To nie jest Lech.

    Bracia są tego samego wzrostu, więc argument nietrafiony.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 15. Data: 2009-03-03 07:53:11
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Aleksander Prokop wrote:
> [...]
    ynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiado
    mosc.html

    > Nie lubie pis, ale zacytuję

    Wreszcie jakis glos rozsadku.

  • 16. Data: 2009-03-03 07:54:31
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    szatan wrote:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kacz
    ynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiado
    mosc.html

    A ja zawsze sadzilem, ze w wolnym kraju kazdy moze miec ale nie musi
    miec konta. W ogole to nie musi nic robic jesli nie chce.

  • 17. Data: 2009-03-03 10:02:27
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Bad Behaviour wrote:

    > A ja zawsze sadzilem, ze w wolnym kraju kazdy moze miec ale nie musi
    > miec konta. W ogole to nie musi nic robic jesli nie chce.

    Podobnie jak mozna, ale nie trzeba miec wlasne zdanie na rozne tematy i
    cudze zachowania.

    --
    in

  • 18. Data: 2009-03-03 10:31:29
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak mozna, ale nie trzeba miec wlasne zdanie na rozne tematy i
    > cudze zachowania.

    Można też mieć zdanie czyjeś, podpowiadane z góry, i z takim przypadkiem
    mamy tu do czynienia.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII