  • 1. Data: 2003-06-21 11:37:39
    Temat: kredyt odnawialny PKO BP prowizja !!
    Od: "Maciej" <s...@i...pl>

    witam

    mam kredyt odnawialny na w PKO BP, w tym roku bank przestal informaowac o
    terminie wygasniecia kredytu i odnawia go automatycznie, prowizja wynosi
    2% - TO JEST CHORE.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2003-06-21 12:20:44
    Temat: Re: kredyt odnawialny PKO BP prowizja !!
    Od: "Hris" <k...@p...pl>

    > 2% - TO JEST CHORE.
    Wlasnie dlatego z tamtad ucieklem do Multi
    w tej chwili w Mulit prowizja 0 % chyba ze juz zdarli z ciebie te 2 %
    ale i tak mozesz sie przeniesc przynajmniej oprocentowanie nizsze

    --
    Pzdr
    Hris

  • 3. Data: 2003-06-21 19:28:23
    Od: "Albert Litwiniuk" <a...@p...com>

    ja w PKOSA dostalem zwrot prowiizji za niewykorzystany okres pozyczki w
    koncie...
    no i oczywiscie tez ucieklem....

    Pozdrawiam
    Albert