  • 1. Data: 2004-07-30 22:48:33
    Temat: kredyt na zakup mieszkania... bank
    Od: "Budweiser" </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl>

    Witam pytanko potrzebuje 50tys zloty na zakup mieszkania reszte kasy mam,
    raty chcialbym na jakies 30lat ewentualnie mniej...
    Na oferte jakich bankow zwrocic uwage gdzie cos takiego w tej chwili oplaci
    sie najbardziej itp

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-31 05:39:26
    Temat: Re: kredyt na zakup mieszkania... bank
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    powiec najpierw coś o twojej sytuacji np rodzinnej (zona dzeci) , zarobki
    około , ile masz lat i jak długo pracujesz (jaka umowa) - bez tych danych to
    można cię wysłac do każdego banku

  • 3. Data: 2004-07-31 06:15:15
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik Budweiser </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > mam, raty chcialbym na jakies 30lat ewentualnie mniej...
    > Na oferte jakich bankow zwrocic uwage gdzie cos takiego w tej chwili

    PKO BP
    Kredyt Bank

    a jeśli masz niejasną zdolność kredytową (umowa na czas określony,
    działalność gospodarcza itp) to GE

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-07-31 08:25:23
    Od: Arku <a...@o...pl>

    > a jeśli masz niejasną zdolność kredytową (umowa na czas określony,
    > działalność gospodarcza itp) to GE

    Od kiedy działalność gospodarcza to "niejasna zdolność kredytowa"?

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 5. Data: 2004-07-31 09:03:58
    Od: "Budweiser" </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl>

> [...]
    > raty chcialbym na jakies 30lat ewentualnie mniej...
    > Na oferte jakich bankow zwrocic uwage gdzie cos takiego w tej chwili

    cala ta pozyczka bedzie na 60 letnia emerytke
    z emerytura 550zl

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-07-31 09:05:43
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > cala ta pozyczka bedzie na 60 letnia emerytke
    > z emerytura 550zl

    jezeli Cię dobrze zrozumiałem ... to nie ma szans

  • 7. Data: 2004-07-31 09:20:09
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 31 Jul 2004 10:25:23 +0200,
    osoba podpisana: Arku <a...@o...pl>
    napisała:

    > Od kiedy działalność gospodarcza to "niejasna zdolność kredytowa"?

    W Polsce ? Od zawsze.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu

  • 8. Data: 2004-07-31 11:42:20
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Budweiser wrote:

    > cala ta pozyczka bedzie na 60 letnia emerytke
    > z emerytura 550zl
    >
    > Pozdrawiam

    hehe niezle, jezeli wywalczysz gdzies ten kredyt to napisz gdzie :-)

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 9. Data: 2004-07-31 13:16:22
    Od: Arku <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 31 Jul 2004 09:20:09 +0000 (UTC), Kamil Jonca
    <k...@p...onet.pl> napisał:

    > Dnia Sat, 31 Jul 2004 10:25:23 +0200,
    > osoba podpisana: Arku <a...@o...pl>

    > W Polsce ? Od zawsze.
    > KJ

    jeśli prowadzenie działalności gospodarczej oznacza dla Ciebie
    niewykazywanie dochodu to masz rację.
    Jeśli w PIT-ach masz odpowiednie liczby żadnemu bankowi nie przeszkadza że
    nie jesteś etatowcem.

    Arku

  • 10. Data: 2004-07-31 13:18:38
    Od: Arku <a...@o...pl>