  • 1. Data: 2010-02-08 09:56:53
    Temat: kredyt na samochód
    Od: "Rockmail" <t...@n...istnieje>

    Witam,
    który bank ma dośc dobre oferty na kredyt samochodowy.
    Chcę kupić samochód używany, wpłacić do 40%
    a reszta na raty (24 miesiące).
    Wiem, że nawet jak się kupuje nowy samochód u dilera,
    to warto sobie samemu załatwić kredyt, niż korzystać
    z osób, które na miejscu załatwiają kredyt.
    Z Waszego doświadczenia jaki bank polecacie?

    Pozdrawiam,

    --
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-02-08 15:44:47
    Temat: Re: kredyt na samochód
    Od: "kowtow" <kowtow(NOSPAM)@wp.pl>

    Ja wzialem w tej firmie 27.000 na 60 rat rata 580 PLN
    https://www.fioletpdk.pl/

  • 3. Data: 2010-02-08 18:38:41
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    kowtow pisze:
    > Ja wzialem w tej firmie 27.000 na 60 rat rata 580 PLN
    > https://www.fioletpdk.pl/
    w fiolecie takie warunki? Jakoś trudno mi uwierzyć...
    Co do kredytu to niestety będziesz musiał poszukać, co ma tę dobrą
    stronę, że wybierzesz na prawdę najlepszą ofertę.

    Pozdro

  • 4. Data: 2010-02-08 18:48:11
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 08-02-2010 10:56, Rockmail pisze:
> [...]
    > to warto sobie samemu załatwić kredyt, niż korzystać
    > z osób, które na miejscu załatwiają kredyt.
    > Z Waszego doświadczenia jaki bank polecacie?

    Jako firma czy osoba fizyczna?

  • 5. Data: 2010-02-08 19:08:14
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Rockmail wrote:

    > Wiem, że nawet jak się kupuje nowy samochód u dilera,
    > to warto sobie samemu załatwić kredyt, niż korzystać
    > z osób, które na miejscu załatwiają kredyt.

    Hm, u jednego dilera dają 6% (9.45% RSSO), faktycznie da się mniej w jakimś
    banku (os. fizyczna) ?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2010-02-08 19:38:51
    Od: Bogdan <m...@a...you>

    On Mon, 08 Feb 2010 19:48:11 +0100, DanW wrote:

    > Jako firma czy osoba fizyczna?

    Jako osoba fizyczna. Wiem, że będę musiał sam poszukać. Ale pytam Was, to
    już jakaś wstępna selekcja, do których banków warto/nie warto pukać.
    Złożyłem też zapytanie o leasing dla osób fizycznych. Chcę mieć
    porównanie.
    W każdym razie dziękuję za wszelkie info.

    Bogdan

  • 7. Data: 2010-02-09 10:07:06
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-02-08 20:08, Arek pisze:

    > Hm, u jednego dilera dają 6% (9.45% RSSO), faktycznie da się mniej w jakimś
    > banku (os. fizyczna) ?

    U którego dealera?

  • 8. Data: 2010-02-09 11:26:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kowtow" <kowtow(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
    > Ja wzialem w tej firmie 27.000 na 60 rat rata 580 PLN
    > https://www.fioletpdk.pl/

    Gotówkowy na 10,50%?
    W Fiolecie?
    Trudno uwierzyć

    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-02-10 22:23:53
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    kris pisze:

    > Użytkownik "kowtow" <kowtow(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gotówkowy na 10,50%?
    > W Fiolecie?
    > Trudno uwierzyć

    możliwe, możliwe... bo w dodatkowo "ATRAKCYJNY" pakiet ubezpieczeń ;)))

  • 10. Data: 2010-02-11 08:25:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    > możliwe, możliwe... bo w dodatkowo "ATRAKCYJNY" pakiet ubezpieczeń ;)))

    Z ubezpieczeń w 90% przypadków mozna zrezygnować/odstąpić
    Ale i tak nie chce mi sie wierzyc w te 10,5% na kredycie gotówkowym

    Krzysiek