  • 1. Data: 2006-07-26 13:35:42
    Temat: kredyt na DG
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Witam,
    Który z banków mając pewne zabezpieczenie kredytu w postaci hipoteki
    skredytuje urządzenie wynajętego lokalu bez zdolności kredytowej (dochody
    póki co równe zeru)? Pytam na grupie, bo jak do tej pory nie znalazł się
    taki bank.
    Pzdr
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-07-26 14:02:32
    Temat: Re: kredyt na DG
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu wojtaszek porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > póki co równe zeru)? Pytam na grupie, bo jak do tej pory nie znalazł się
    I raczej sie nie znajdzie. Bank woli klienta ktory splaci kredyt. A na
    brak klientow banki nie moga narzekac. A klient ktory ma zerowe dochody
    to teoretycznie nie powinien splacic kredytu. I co wtedy? Hipoteka,
    komornik, eksmisja - to sa koszty i problemy.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-07-26 16:32:57
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

> [...]
    > póki co równe zeru)? Pytam na grupie, bo jak do tej pory nie znalazł się

    A dlugo firma dziala?

  • 4. Data: 2006-07-27 07:20:14
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A dlugo firma dziala?
    No będzie prawie 2 lata. Obroty miesięczne są 4 cyfrowe.

  • 5. Data: 2006-07-27 07:37:49
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    bank nie udzieli kredytu bez zdolnosci kredytowej, w takim przypadku nawet
    najlepsze zabezpieczenie go nie przekona, musisz wykazac, ze jestes w stanie
    terminowo splacic kredyt wraz z naleznymi bankowi odsetkami - to jest klucz
    do sukcesu, bankowi nie zalezy na kolejnym "zlym kredycie"

    inna sprawa, ze gdybys mial zdolnosc, a bank nie chcialby zaakceptowac
    proponowanego zabezpieczenia to moznaby skorzystac z uslug
    f.poreczeniowego...

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2006-07-27 08:58:35
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > No będzie prawie 2 lata. Obroty miesięczne są 4 cyfrowe.

    Przepychalem juz takie rzeczy w bankach i poza nimi.

    W jakim rejonie Polski masz siedzibe i prowadzisz dzialalnosc?

  • 7. Data: 2006-07-27 09:40:46
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    spróbuj może tutaj:

    "Deutsche Bank PBC, na mocy umowy z niemieckim bankiem KfW (Kreditanstalt
    für Wiederaufbau) oraz przy wsparciu Komisji Europejskiej, rozpoczął
    realizację projektu finansowania Małych i Średnich Przedsiębiorców (MSP) ze
    słabiej rozwiniętych regionów kraju oraz tzw. start-upów (czyli firm
    działających na rynku poniżej 2 lat).

    W ramach projektu DB PBC opracował ofertę kredytową skierowaną do ww. grup
    klientów umożliwiającą szerszy dostęp do średnio- i długoterminowego
    finansowania inwestycji oraz udostępnienia środków finansowych mniejszym
    przedsiębiorcom.

    Realizacja przewidzianego na lata 2006-2015 projektu ma na celu wsparcie
    realizacji polityki finansowania inwestycji tych części sektora MSP."

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2006-07-27 10:44:18
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    > Przepychalem juz takie rzeczy w bankach i poza nimi.
    >
    > W jakim rejonie Polski masz siedzibe i prowadzisz dzialalnosc?

    lubelskie

  • 9. Data: 2006-07-27 11:56:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "wojtaszek" <v...@i...pl> writes:

    > Który z banków mając pewne zabezpieczenie kredytu w postaci hipoteki
    > skredytuje urządzenie wynajętego lokalu bez zdolności kredytowej (dochody
    > póki co równe zeru)?

    Z czego bedziesz splacac, jesli dochody rowne zeru?

    MJ

  • 10. Data: 2006-07-27 12:46:22
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    > Z czego bedziesz splacac, jesli dochody rowne zeru?
    >
    > MJ

    Będzie dużo większy lokal to mam nadzieję, że i przychody wzrosną.
    Wojtek