  • 1. Data: 2006-07-26 13:05:55
    Temat: automatyczna splata KK w Multibanku
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    Witam!
    mam pytanie o dzialanie automatycznej splaty KK w Multibanku
    Mam ustawiona splate 100% zadluzenia i do tej pory nie byblo zadnych
    problemow, ale ostatnio z racji tego ze musialem sobie troszke podniesc
    dostepny limit wydatkow to uzylem splaty recznej, ale tylko czesci
    zadluzenia i teraz pytanie jak to bedzie z automatyczna splata w tym
    momencie:
    1) splaci w dniu wymagalnosci pozostala kwote zadluzenia
    2) splaci calosc zadluzenia z ostatniego wyciagu?
    3) nie zadziala, bo dokonano recznej splaty

    Logiczny wydaje sie pkt 1 i na to licze, ale moze lepiej recznie dokonac
    splaty reszty zadluzenia?

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2006-07-26 14:39:06
    Temat: Re: automatyczna splata KK w Multibanku
    Od: "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl>

    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote in message
    > Użytkownik "lukaszsz" <lukaszsz[nosp]@[am]op.pl> napisał w
    > wiadomości news:ea7ssm$f37$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > U mnie to zawsze dziala jak w pkt. 1. Ale w sumie to co ci szkodzi
    > splacic recznie, gdybys zobaczyl, ze cos sie nie wykonalo po
    > 22:00.

    Dzieki za odpowiedz
    mi nie szkodzi, tylko czy bede pamietal :)) automatyczna splata rozleniwia
    na tyle ze nawet nie bylem pewien ktorego dnia mi generuja wyciag :)))

    pozdrawiam
    Lukasz

  • 3. Data: 2006-07-26 15:28:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    U mnie to zawsze dziala jak w pkt. 1. Ale w sumie to co ci szkodzi
    splacic recznie, gdybys zobaczyl, ze cos sie nie wykonalo po

    marekz

  • 4. Data: 2006-07-26 15:52:40
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

> [...]
    > 2) splaci calosc zadluzenia z ostatniego wyciagu?
    > 3) nie zadziala, bo dokonano recznej splaty

    System splaci to co pozostalo =

    kwota z wyciagu minus splaty reczne . To sie splaci w ostatni dzien
    wymaganego rozliczenia .