  • 1. Data: 2006-11-11 20:48:06
    Temat: kredyt hipoteczny
    Od: "Faraonka" <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl>

    Witam,
    czy w tym samym czasie moge zlozyc wniosek o kredyt na ta sama hipoteke, i
    wybrac ten ktory okaze sie rzeczywiscie tanszy?
    jesli tak to w ilu na raz moge zlozyc wniosek.
    czy wniosek jest juz rejestrowany w KRD czy jakos tak? bo w jednym banku
    powiedziano mi ze nie moge skladac wnioskow do kilku bankow, bo zostanie
    slad i potem inny bank moze nie udzielic mi kredytu, jak to naprawde jest?

    pytanie pewnie sie wiele razy przewijalo, niestety nie moge znalezc
    odpowiedzi

    prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2006-11-12 12:53:01
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Faraonka wrote:
    > czy w tym samym czasie moge zlozyc wniosek o kredyt na ta sama hipoteke, i
    > wybrac ten ktory okaze sie rzeczywiscie tanszy?

    Tak.

> [...]
    > slad i potem inny bank moze nie udzielic mi kredytu, jak to naprawde jest?

    Olej ten bank.

  • 3. Data: 2006-11-12 15:20:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Nov 2006 21:48:06 +0100,
    osoba podpisana: Faraonka <rudakocicaNO__@__SPAMpoczta.onet.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > slad i potem inny bank moze nie udzielic mi kredytu, jak to naprawde jest?

    Owszem zostanie ślad w BIK, ale zwykle wystarczy wspomnieć, że starasz
    się o kredyt gdzieś indziej. Moze też być potrzebne (może, bo ja nie
    musiałem) przy podpisywaniu umowy kredytowej, że rezygnujesz z
    pozostałych kredytów.

    Generalnie: staranie sie o kredyt w kilku bankach nie jest niczym
    zdrożnym, a może uratować d..ę, gdy ten wymarzony Ci odmówi, albo
    zacznie mnożyć przeszkody.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 4. Data: 2007-01-04 02:15:26
    Od: piwar <p...@w...too.polbox.com>

    On 2006-11-12 16:20, Kamil Jońca wrote:
> [...]

    > się o kredyt gdzieś indziej. Moze też być potrzebne (może, bo ja nie
    > musiałem) przy podpisywaniu umowy kredytowej, że rezygnujesz z

    BIK zbiera informacje o wnioskach kredytowych?

    > Generalnie: staranie sie o kredyt w kilku bankach nie jest niczym
    > zdrożnym, a może uratować d..ę, gdy ten wymarzony Ci odmówi, albo
    > zacznie mnożyć przeszkody.

    Nie wiem, czy teraz też to się praktykuje, ale ja wziąłem promesę. I
    wtedy prawdopodobieństwo odmówienia jest niewielkie.
    Składanie kilku wniosków nie jest oczywiście błędem. Wręcz całkiem
    dobrym rozwiązaniem. Pamiętać tylko trzeba, że trzeba mieć odpowiednią
    liczbę dokumentów, bo banki chcą odpisy ksiąg wieczystych (i raczej nie
    zadowolą się kserem), umowy przedwstępne.

    Pozdr.
    piwar.

  • 5. Data: 2007-01-04 10:20:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    piwar wrote:
    [...]

    > BIK zbiera informacje o wnioskach kredytowych?

    Tak. Trzymane są przez rok.

    [...]

    > liczbę dokumentów, bo banki chcą odpisy ksiąg wieczystych (i raczej nie
    > zadowolą się kserem), umowy przedwstępne.
    U mnie zadowalały się odpisami "do wglądu" które kserowały sobie same.
    KJ