  • 1. Data: 2006-11-11 19:08:00
    Temat: VW plus konto, gdzie te oplaty za tolkiena?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Witam

    Z nudow postanowilem sobie poszukac oplat za token w historii plus konta w
    vw. I nic, od maja 2005 r. kiedy wprowadzili te oplaty nie mam zadnych
    obciazen z tytulu posiadania tokena. Tzn. w okresie 05.2005-05.2006
    powinno to byc 1pln/miesiac, a potem 36pln/rok. Nic takiego nie ma, czy
    tych oplat nie powinno byc w historii rachunku?

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Z.

  • 2. Data: 2006-11-11 20:23:07
    Temat: Re: VW plus konto, gdzie te oplaty za tolkiena?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 11 Nov 2006 20:08:00 +0100, w <ej56v1$ri0$1@inews.gazeta.pl>, "ATZ
    Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > powinno to byc 1pln/miesiac, a potem 36pln/rok. Nic takiego nie ma, czy
    > tych oplat nie powinno byc w historii rachunku?

    Nie pisz takich rzeczy na grupę ;). Gdy kiedyś zapytałem czy Multi z jakichś
    powodów rezygnuje z opłat miesięcznych, to po potem dostałem pismo z
    przeprosinami za zaistniała sytuację ;)

    PS. Właśnie sprawdziłem -- ja też nie mam obciążeń. Siakieś za free to konto
    ;).

  • 3. Data: 2006-11-12 12:24:59
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    r...@a...net.pl pisze:

    > Nie pisz takich rzeczy na grupę ;). Gdy kiedyś zapytałem czy Multi z
    > jakichś
    > powodów rezygnuje z opłat miesięcznych, to po potem dostałem pismo z
    > przeprosinami za zaistniała sytuację ;)

    Przeprosili ale opłat nie znieśli? :-P

    > PS. Właśnie sprawdziłem -- ja też nie mam obciążeń. Siakieś za free to
    > konto
    > ;).

    Ja z kolei mam obciążenie za token w promocji 1 PLN sprzed roku. Teraz
    czekam - analogicznie do daty ubiegłorocznego obciążenia powinno już
    naliczyć...

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 4. Data: 2006-11-12 15:02:28
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sun, 12 Nov 2006 13:24:59 +0100, w <455712a1$1@news.home.net.pl>, Grzegorz
    Kamionka <k...@T...data.pl> napisał(-a):

    > Przeprosili ale opłat nie znieśli? :-P

    Przeprosili, że mi nie naliczali do tej pory (bo faktycznie przez parę miesięcy
    nie naliczali). :)

  • 5. Data: 2006-11-14 06:43:24
    Od: m...@g...com

    r...@a...net.pl wrote:

> [...]
    > z przeprosinami za zaistniała sytuację ;)
    >
    > PS. Właśnie sprawdziłem -- ja też nie mam obciążeń. Siakieś za free to

    A sprawdzane w podglądzie konta przez sieć, czy na wyciągach?. Bo może mają
    tak jak Citi ze swoimi kartami. Odsetki zobaczysz tylko na wyciągu.

    p. m.

  • 6. Data: 2006-11-14 12:21:50
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Nov 2006 07:43:24 +0100, w <ejbonn$an3$2@nemesis.news.tpi.pl>,
    m...@g...com napisał(-a):

    > A sprawdzane w podglądzie konta przez sieć, czy na wyciągach?. Bo może mają
    > tak jak Citi ze swoimi kartami. Odsetki zobaczysz tylko na wyciągu.

    W operacjach wykonanych,

  • 7. Data: 2006-11-14 18:20:38
    Od: m...@g...com

    r...@a...net.pl wrote:

    > W operacjach wykonanych,

    A na wyciągach też nie ma?

    p. m.

  • 8. Data: 2006-11-14 19:21:45
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 14 Nov 2006 19:20:38 +0100, w <ejd1iu$ndn$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    m...@g...com napisał(-a):

    > A na wyciągach też nie ma?

    Papierków nie czytam :)

  • 9. Data: 2006-11-15 08:10:17
    Od: m...@g...com

    r...@a...net.pl wrote:

    > Papierków nie czytam :)

    A to przeczytaj ... bo ja byłem przekonany przez 2 miesiące że "bank pomylił
    się na moją korzyść" i nie nalicza odsetek od KK (citi).

    p. m.

  • 10. Data: 2006-11-15 10:46:19
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 15 Nov 2006 09:10:17 +0100, w <ejei6e$cl4$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    m...@g...com napisał(-a):

    > A to przeczytaj ... bo ja byłem przekonany przez 2 miesiące że "bank pomylił
    > się na moją korzyść" i nie nalicza odsetek od KK (citi).

    A po co? Jeżeli pobrali, to powinno być również przy podglądzie przez net w
    operacjach obciążeniowych.