  • Data: 2022-06-02 09:28:09
    Temat: konto bankowe dla mikro firmy
    Od: cyklista <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Co teraz na rynku jest najwygodniejsze dla mikro firmy JDG. Dzwonili z
    ING i niby wszystko obiecują za darmo( ale zus trzeba z ich konta
    płacić), mam konto prywatne w Santanderze już i tam tez niby jest
    bezpłatnie ale nie do końca.

    Generalnie dla mnie są ważne 2 rzeczy:
    1. wygoda korzystania na komputerze z konta i robienia codziennie
    przelewów bezpłatnie
    2. bezpłatność wpłacania do wpłatomatu i karta odpowiednia do tego

    Avast.