  • Data: 2022-06-03 22:47:43
    Temat: Re: konto bankowe dla mikro firmy
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2022 o 09:28, cyklista pisze:
    > Co teraz na rynku jest najwygodniejsze dla mikro firmy JDG. Dzwonili z
    > ING i niby wszystko obiecują za darmo( ale zus trzeba z ich konta
    > płacić), mam konto prywatne w Santanderze już i tam tez niby jest
    > bezpłatnie ale nie do końca.
    >
    > Generalnie dla mnie są ważne 2 rzeczy:
    > 1. wygoda korzystania na komputerze z konta i robienia codziennie
    > przelewów bezpłatnie
    > 2. bezpłatność wpłacania do wpłatomatu i karta odpowiednia do tego

    na livesmarter, masz informacje który bank daje najwięcej bonusów za
    otwarcie konta firmowego. tam bym poszedł, po roku do kolejnego banku.
    Sugeruję ograniczyć współpracę z bankiem do robienia przelewów,
    trzymania jakiejś tam podręcznej kasy koniecznej do życia firmy i
    przyjmowania opłat od klientów. Każda inna "usługa" banku wymaga
    głębokiej wszechstronnej analizy. Promocja dzięki której otrzymasz bonus
    - też. ale za to przynajmniej otrzymasz bonus, za inne "usługi" na pewno
    zapłacisz, ale czy coś zyskasz? Wątpliwe
    Zasadniczo wystarczy że zrobisz wymagany obrót kartą, jakiś ruch na
    koncie - powinno być darmowe.
    jak masz JDG, to możesz w jednym banku założyć konto prywatne, i
    firmowe. firmowe bez karty za darmo, wpłacać na firmowe z prywatnego.

    ToMasz