  • Data: 2022-06-02 10:05:35
    Temat: Re: konto bankowe dla mikro firmy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cyklista <c...@g...com> writes:

    > Co teraz na rynku jest najwygodniejsze dla mikro firmy JDG. Dzwonili z
    > ING i niby wszystko obiecują za darmo( ale zus trzeba z ich konta
    > płacić), mam konto prywatne w Santanderze już i tam tez niby jest
    > bezpłatnie ale nie do końca.

    Mam ING, używam w zakresie podstawowym.

    > Generalnie dla mnie są ważne 2 rzeczy:
    > 1. wygoda korzystania na komputerze z konta i robienia codziennie
    > przelewów bezpłatnie
    Przelewy (również podatkowe, zusowe czy z datą przyszłą ) bezpłatne (o
    ile płacisz zus albo dostajesz 2K) . ALE
    za stałe zlecenia kasowali.
    Wygoda - taka sobie, IMO nie wyróżnia się ani na + ani na -.

    > 2. bezpłatność wpłacania do wpłatomatu i karta odpowiednia do tego
    Kartą trzeba wykręcić 300 PLN obrotu i wg DG wpłaty są darmowe.
    KJ