  • 1. Data: 2010-11-21 14:50:17
    Temat: kk tesco - stowka dla wyjadaczy wisienek :)
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    witam,

    tak sie wlasnie zastanawialem na co wymienic shiti i juz chyba wiem :)
    jak ktos jeszcze nie widzial, to...

    1). mozna wylapac stowke przy okazji swiatecznych zakupow,
    czy innych wydatkow. trzeba tylko zrobic 1000 obrotu w 3 miesiace:
    http://www.tesco.pl/twoje-finanse/tylko-przez-intern
    et.php

    2). jak sie mieszka w okolicy stacji paliw tesco i odpowiedniego
    marketu, to 5-10gr znizki na litrze:
    http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-promocje-pal
    iwo.php

    3). no i oplata roczna nie jest wygorowana w porownaniu
    do innych bankow, gdzie sobie zycza od 50pln w gore:
    http://www.tesco.pl/twoje-finanse/karta-promocje-dla
    -obecnych-1.php

  • 2. Data: 2010-11-22 10:24:06
    Temat: Re: kk tesco - stowka dla wyjadaczy wisienek :)
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sun, 21 Nov 2010 15:50:17 +0100, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    >witam,
    >
    >tak sie wlasnie zastanawialem na co wymienic shiti i juz chyba wiem :)

    A to nie Sygma im prowadzi te KK? Jeśli tak, to lepiej poczytaj w
    grupie opinie o tym banku zanim wystąpisz o ich produkt...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-11-22 10:25:42
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:e2hke6l9dshhqbl8mp825ub99lqralvs14@4ax.
    com...

    > A to nie Sygma im prowadzi te KK? Jeśli tak, to lepiej poczytaj w
    > grupie opinie o tym banku zanim wystąpisz o ich produkt...

    To jest produkt Lukasa.

  • 4. Data: 2010-11-22 10:34:22
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 22 Nov 2010 11:25:42 +0100, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    >Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    >grup dyskusyjnych:e2hke6l9dshhqbl8mp825ub99lqralvs14@4ax.
    com...

    >To jest produkt Lukasa.

    potwierdzam, za
    https://wniosek.lukasbank.pl/formularz_karta_tesco.a
    sp:

    "Specjalnie dla Państwa stworzyliśmy kartę kredytową Tesco MasterCard,
    która jest wydawana wspólnie z LUKAS Bankiem."

    Chyba pomyliłem Tesco z Realem.

  • 5. Data: 2010-11-27 15:39:56
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    MarekZ wrote:

    > Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:e2hke6l9dshhqbl8mp825ub99lqralvs14@4ax.
    com...

    > To jest produkt Lukasa.

    trzeba przyznac ze w tym dziale obslugi produktow zdalnych lukasa
    pracuja jakies mega mozgi. wypelnilem im wniosek internetowy
    wpisujac kwote wynagrodzenia netto, umowa przyjechala, podpisalem
    pojechala, a dzis znow dzwonia bo im "system" wykryl niezgodnosc
    danych we wniosku i zalaczonych dokumentach. owa niezgodnosc,
    to kwota wynagrodzenia brutto, ktora pracodowaca wpisal na zaswiadczeniu.
    jak widac nie sa w stanie przeliczyc/sprawdzic netto/brutto.
    we wtorek kurier znow przyjedzie z nowa umowa :)