  • 1. Data: 2010-11-21 07:28:50
    Temat: konkurs visa
    Od: "kombek" <k...@o...eu>

    Wróciłem 19 bm z zagranicy /Egipt/ w mailach wiadomość od visy nadana 15 bm że
    moja transakcja jest zwycięska i zadzwoni w najbliższym czasie konsultant amen
    nic więcej ani co wygrałem ani kontaktu bo przypuszczam że wiadomośc z
    automatu.Ponieważ regulamin mowi ze w ciągu 3 dni i cztery próby kontaktu to
    sprawdziłem komórkę i znalazłem cztery połączenia nieodebrane 17 bm rano 11/25
    ale wykonane w ciągu 2 minut po kolei i co ciekawe numer nieznany więc zero
    możliwośći oddzwonienia ba nawet nie można stwierdzić że to od visy. Chlerka
    gram w to od paru lat i nigdy nie dostałem nawet marnego ręczniczka a tu
    wypadłem na kilka dni i taka ironia losu. To dzwonienie konsultanta to jakiś
    absurt w 2 minuty sprawdzać kontakt komorką to przecież za krótko żeby wypaść z
    kibelka a nie mowiąc że można być u lekarza, w samolocie,w kościele i w tysiącu
    miejsc gdzie nie można używać komórki. Powinien kontaktować się w różnych porach
    dnia. Cholerka mam zadwozdke ba zeby to były 2 stówy to do strawienia ale jak 5
    tysięcy ?????? wysyłać reklamacje czy ciekać jeszcze parę dni bo nie mam
    pewności ze to oni dzwonili.

  • 2. Data: 2010-11-21 07:51:26
    Temat: Re: konkurs visa
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2010-11-21 08:28, kombek pisze:

    > znalazłem cztery połączenia nieodebrane

    Mam tak samo w innym konkursie. Zamierzam złożyć pisemną reklamację
    zgodnie z regulaminem.

    --
    notveryoldman

  • 3. Data: 2010-11-21 09:03:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Mam tak samo w innym konkursie. Zamierzam złożyć pisemną reklamację
    > zgodnie z regulaminem.

    na logikę dzwonienie co 2 min. nie ma sensu, ale czy regulamin precyzuje
    w jakim odstępie czasu te próby kontaktu powinny być wykonane?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-11-21 09:12:07
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Lis, 10:03, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > na logikę dzwonienie co 2 min. nie ma sensu, ale czy regulamin precyzuje
    > w jakim odstępie czasu te próby kontaktu powinny być wykonane?

    jest tak:

    Z wylosowanym zwycięzcą poprzez pocztę elektroniczną i/lub telefon
    korzystając ze wskazanego przez niego w zgłoszeniu numeru telefonu lub
    adresu e-mail w terminie 3 dni od dnia losowania skontaktuje się
    przedstawiciel Organizatora w celu uzyskania danych osobowych
    uczestnika niezbędnych do dalszego uczestnictwa w loterii oraz
    zweryfikowania czy uczestnik spełnia warunki Regulaminu. Telefoniczna
    próba połączenia z uczestnikiem będzie podejmowana czterokrotnie. W
    przypadku, gdy połączenie będzie nieudane wówczas traci on prawo do
    nagrody a nagroda zostanie przyznana pierwszej w kolejności osobie z
    listy rezerwowej. Przez nieudaną próbę połączenia należy rozumieć: nie
    odbieranie połączenia przez co najmniej 7 sygnałów, włączenie się
    poczty głosowej lub brak możliwości połączenia z użytkownikiem
    telefonu (w szczególności brak zasięgu, wyłączony aparat, zgłoszenie
    się sygnału faksu lub automatycznej sekretarki). W wypadkach
    wątpliwych ostateczne rozstrzygnięcie należy do Komisji Loterii.

    niech więc sobie gdzieś wsadzą te swoje konkursy.

  • 5. Data: 2010-11-21 09:32:38
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-11-21 08:28, kombek pisze:
    > Wróciłem 19 bm z zagranicy /Egipt/ w mailach wiadomość od visy nadana 15 bm że
    > moja transakcja jest zwycięska i zadzwoni w najbliższym czasie konsultant amen

    Prawo (regulamin) nie zostało naruszone. Sens - owszem.
    Potraktuj to jako "dalszy ciąg" losowania. W końcu *miałeś szczęście*,
    że wylosowali Cię, ale nie miałeś już szczęścia, aby po losowaniu Cię
    dostali. Wygra ktoś inny. I tak mogliby sobie napisać, że nagroda wtedy
    przepada na rzecz organizatora albo podobnie.
    Jeśli chcesz zobaczyć "jak to jest" obejrzyj sobie program "Gilotyna" w
    TVP2 myląco nazywany teleturniejem ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-11-21 09:38:15
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >
    >na logikę dzwonienie co 2 min. nie ma sensu, ale czy regulamin precyzuje w
    >jakim odstępie czasu te próby kontaktu powinny być wykonane?

    Też ostatni miałem kilkanaście połączeń, ale z zasady z zastrzeżonych
    numerów nie odbieram. Jak już ostatni miałem odebrać i powiedzieć, żeby się
    odp......., to nie zdążyłem. Aż się nie chce wierzyć, że bank wykonując
    jakieś istotne telefony, nie może użyć nr z identyfikacją. Dlaczego nie może
    to być np. nr infolinii? Ja mam zgadnąć, że 15-ego o 15:17 dzwoni Citi?

  • 7. Data: 2010-11-21 12:28:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 01:12:07 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > się sygnału faksu lub automatycznej sekretarki). W wypadkach
    > wątpliwych ostateczne rozstrzygnięcie należy do Komisji Loterii.

    Ciekawe jak klasyfikują odrzucenie przez ACR na własne życzenie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2010-11-22 07:28:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2010 08:28:50 +0100, kombek napisał(a):
> [...]
    > ale wykonane w ciągu 2 minut po kolei i co ciekawe numer nieznany więc zero

    Wiec to wlasnie visa. Coz, trzeba bylo zabrac ze soba telefon ;)
    BTW, wie ktos jak nalezy zglaszac transakcje zagraniczne? Nigdzie w
    regulaminie nie pisza, czy nalezy zglosic kwote oryginalna, czy po
    przeliczeniu na PLN jak figuruje w wyciagu... W regulaminie stoi tylko:
    "(...) imie i nazwisko, data oraz kwota dokonanej przez siebie transakcji,
    numer telefonu, adres e-mail, nazwa banku (...)"

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2010-11-22 07:40:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 22 Nov 2010 07:28:18 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > regulaminie nie pisza, czy nalezy zglosic kwote oryginalna, czy po
    > przeliczeniu na PLN jak figuruje w wyciagu... W regulaminie stoi tylko:

    OK, jednak podaja :) tyle ze w FAQ... Trzeba wpisac kwote w oryginalnej
    walucie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 10. Data: 2010-11-22 07:57:28
    Od: k...@o...eu

    To wychodzi na to że uczestnik konkursu musi być w ciągłym czuwaniu telefon w
    kibelku, kościele,knajpie,ten konsultant to jakiś chory na głowe lub odpiepszył
    swoją fuche. Cztery proby 17 bm i czas 11-24-12, 11-25-05, 11-25-56, 11-26-48
    tak sobie dzwonił i odfajkował. Normalny człowiek jak szuka kontaktu to robi to
    o różnych porach dnia a ten rano o 11. chyba trudno regulamin jest zachowany i
    chyba nie ma sensu reklamować bo nawet nie wyświetlił się numer i fuguruje w
    komorce jako numer nieznany wiec nie ma mozliwosci oddzwonic visa niechce coby
    im klijenci zawracali d....e mogą sobie olewać użytkownikow kart i kusic
    nagrodami,ktorych realizacja jest utrudniona a może o to chodzi.Przy odrobinie
    dobrej woli mogli sprawe zalatwic e-mailem podac termin podania danych prze
    poczte elektroniczna ale to dla nich chyba za trudne. Pozdrawiam i milego
    czuwania przy telefonach