  • 1. Data: 2004-01-28 14:18:22
    Temat: karta z mBanku
    Od: "zidane" <g...@g...pl>

    Mialem juz druga karte VE, ale jej termin ważnosci skonczyl sie z koncem
    roku. w poprzednim roku, czyli 2002 otrzymalem karte duzo przed koncem roku,
    wiec bylo spokojnie i milo.
    a teraz zaczal sie problem, karty nie otrzymalem, dodatkowo co rozmawiam z
    mLinia to mowia ze karta zostala wyslana pod koniec listopada, wiec na
    pocztaku stycznia zastrzeglem ja i poprosilem i wygenerowanie nowej, mialo
    to trwac 3 dni robocze, i wysylka maksymalnie do 14 dni roboczych.
    dzis jest 28 styczen a ja karty nadal nie mam.
    zastanawiam sie na zmiana banku.
    i mam pytanie czy ktos z Was juz mial podobne sytuacje??

    gdyby nie to ze moge zrobic przelew na inne konto bylbym bez srodkow,
    bardzo fajny ten mbank byl do tej pory
    ale teraz juz zmieniam o nim zdanie
    i takie robienie ludzi w balona mi sie nie podoba

    --
    *****************
    zyc nie umierac.......

  • 2. Data: 2004-01-28 14:26:13
    Temat: Re: karta z mBanku
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bv8g9u$imp$...@i...gazeta.pl,
    zidane <g...@g...pl>:
> [...]
    > a teraz zaczal sie problem, karty nie otrzymalem, dodatkowo co
    > rozmawiam z mLinia to mowia ze karta zostala wyslana pod koniec

    a nowa umowe do tej karty wyslales?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-28 21:11:31
    Od: Zdzisio <...@...c>

    Użytkownik RobertS napisał:

    > a nowa umowe do tej karty wyslales?

    A czy przypadkiem mBank nie powinien poinformowac swoich klientow
    _w_odpowiedni_ sposob o koniecznosci podpisania i przeslania umowy? To
    juz ktoras osoba majaca z tym problem. Z tego wynika, ze mBank nie
    przylozyl sie do poinformowania swoich klientow.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-01-28 21:23:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Zdzisio" <...@...c>

    > Bartol

    Bartol czy Zdzisio w końcu ;-))) Zmieniasz nicka na wypadek gdyby KB nie
    upadł do soboty ;-))) ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-01-28 21:33:02
    Od: Zdzisio <...@...c>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Użytkownik "Zdzisio" <...@...c>

    > Bartol czy Zdzisio w końcu ;-))) Zmieniasz nicka na wypadek gdyby KB nie
    > upadł do soboty ;-))) ?

    Bartol, Bartol. Chwilowo sie przesiadlem na news.tpi.pl, gdzie w Mozilli
    kiedys sobie Zdzisia wpisalem. Swoja droga cos mi sie news.gazeta.pl
    powalil. Niby sa nowe wiadomosci, ale ich nie ma. :-(((

    Bartol

  • 6. Data: 2004-01-28 21:45:57
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Swoja droga cos mi sie news.gazeta.pl
    > powalil. Niby sa nowe wiadomosci, ale ich nie ma. :-(((

    Gazeta padła. Ja się przesiadłam na onet.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-01-29 10:02:45
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > Gazeta padła. Ja się przesiadłam na onet.

    Zainstaluj sobie hamstera, to Cię będzie zgrzewać, z którego serwera
    korzystasz, bo można ustawić ich wiele.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-01-29 19:58:23
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Zdzisio" <...@...c> wrote in message news:bv98av$89u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > juz ktoras osoba majaca z tym problem. Z tego wynika, ze mBank nie
    > przylozyl sie do poinformowania swoich klientow.

    Mnie poinformowali - na 7 tygodni przed uplywem waznosci karty dostalem
    umowe, regulamin i koperte zwrotna, w ktorej po podpisaniu mialem wyslac.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak