  • 1. Data: 2004-01-28 13:28:24
    Temat: mbank - 3 zł / miesiąc za prowadzenie konta
    Od: "Andrzej Robisz" <A...@W...pl>

    Nie fascynowałem się mbankiem, więc nie jestem specjalnie urażony.
    Mam tylko wrażenie, że ządzą tam idioci. Sposób wprowadzenia opłat (najpierw
    dowiadują się czytelnicy gazet), rodzaj opłat, brak osłodzenia (bo bankomaty
    WBK mało kogo obchodzą, jawne manipulacje zestawieniami) świadczą o tym
    dobitnie.

    Ja wolałbym płacić np. 3PLN/mies/prowadzenie konta niż za przelewy.
    Zostawiając może 0 opłat za np osad ponad 5tysięcy.

    Ciekawi mnie wasza opinia, czy z dwojga złego wolalibyście to co jest, czy
    niską opłatę za konto???

    pozdr

    AR

  • 2. Data: 2004-01-28 13:33:56
    Temat: Re: mbank - 3 zł / miesiąc za prowadzenie konta
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Ciekawi mnie wasza opinia, czy z dwojga złego wolalibyście to co jest,
    > czy
    > niską opłatę za konto???

    Nie ma żadnego znaczenia, co byśmy woleli.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-01-28 13:38:22
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Andrzej Robisz" <A...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    (najpierw
    > dowiadują się czytelnicy gazet), rodzaj opłat, brak osłodzenia (bo

    Mów za siebie... Jestem innego zdania...

    > jawne manipulacje zestawieniami) świadczą o tym dobitnie.

    Marketing...
    Każdy chce się pokazać z jak najlepszej strony i pokazać siebie w lepszym
    świetle...

    > Ja wolałbym płacić np. 3PLN/mies/prowadzenie konta niż za przelewy.

    A ja nie...

    > Ciekawi mnie wasza opinia, czy z dwojga złego wolalibyście to co jest, czy
    > niską opłatę za konto???

    A co kolega, ankiety wypełnia... Ankieta z mBanku już była...
    Dajmy sobie spokój z rozwlekaniem się nad tym mBankiem...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 4. Data: 2004-01-28 13:42:11
    Od: "Andrzej Robisz" <A...@W...pl>

    > Nie ma żadnego znaczenia, co byśmy woleli.
    >
    > Pozdrowienia
    > SebCz
    > ______

    Hehe, rozdwojenie jaźni, czy piszesz za siebie i brata w wojsku?

    AR

  • 5. Data: 2004-01-28 13:42:50
    Od: "Mikolaj Klimkiewicz" <k...@p...onet.pl>

    Ja nawet sie doczytałem że prowizja za pobranie z bankomatu innego niż
    EURONET i WBK będzie wszędzie jednakowa tj. 5 zł
    i to bez względu na kwotę...
    Ostatnio wypłacałem 100 PLN (czyli standardowa kwota) z jakiegoś bankomatu i
    zapłaciłem jedyne 3,5 zł. To oznacza zatem że przeciętnie koszty rachunku w
    mBanku rozsna jeszcze bardziej !

  • 6. Data: 2004-01-28 13:48:53
    Od: "Andrzej Robisz" <A...@W...pl>

    > A co kolega, ankiety wypełnia... Ankieta z mBanku już była...
    > Dajmy sobie spokój z rozwlekaniem się nad tym mBankiem...
    > --
    > Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

    Po prostu rozważam mbank, jak ciekawy przypdek biznesowy. Firma zdecydowała
    się strząsnąć frajerów. Jest to dobry i oczywisty ruch. Musi to zrobić tak,
    by zostawić dobrych i nalepszych, a resztę wypędzić. Zastanawiam się co
    zrobiłbym na ich miejscu, bo akurat wydaje mi się ze nie opłatę za przelewy.
    Wydaje mi się, że to nie jest rozwleganie bo dotyczy każdego banku i inne
    "bezpłatne" za tym pójdą.

    AR

  • 7. Data: 2004-01-28 13:53:59
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zostawiając może 0 opłat za np osad ponad 5tysięcy.
    >
    > Ciekawi mnie wasza opinia, czy z dwojga złego wolalibyście to co jest, czy

    takich banków jest pełno, każdy cos dla siebie znajdzie :-))

  • 8. Data: 2004-01-28 13:54:03
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Firma zdecydowała
    > się strząsnąć frajerów. Jest to dobry i oczywisty ruch. Musi to zrobić
    tak,
    > by zostawić dobrych i nalepszych, a resztę wypędzić.

    Pochlebisz mi... :-)

    > Zastanawiam się co
    > zrobiłbym na ich miejscu, bo akurat wydaje mi się ze nie opłatę za
    przelewy.

    Ty masz konto w mBanku?

    > Wydaje mi się, że to nie jest rozwleganie bo dotyczy każdego banku i inne
    > "bezpłatne" za tym pójdą.

    _Nie_ma_ bezpłatnych banków...

  • 9. Data: 2004-01-28 13:56:33
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2004 14:42:11 +0100, Andrzej Robisz
    <A...@W...pl> napisał:

    > Hehe, rozdwojenie jaźni, czy piszesz za siebie i brata w wojsku?

    Nie, za siebie i np. Ciebie. Nie ma znaczenia co Ty i ja byśmy woleli. Lub
    jakiekolwiek inne dwie osoby (czyt. - klienci mBanku).

    A brata w wojsku nie posiadam ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-01-28 14:04:54
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "Mikolaj Klimkiewicz" <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > zapłaciłem jedyne 3,5 zł. To oznacza zatem że przeciętnie koszty rachunku w

    No, przy wypłacaniu większej kwoty się radykalnie poprawia - nie
    pamiętam ile ta prowizja wynosiła ostatnio ale jakis rok temu za
    wypłatę 1000 zł można było zapłacić parędziesiąt złotych prowizji.