  • 1. Data: 2009-02-28 15:28:33
    Temat: karta kredytowa - w jakim banku szybko i mozna otrzymac w oddziale
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    W jakim banku mozna sprawnie otrzymac karte kredytowa i najlepiej, by mozna
    bylo ja dostac od razu w oddziale, ewentualnie odebrac za 3-4 dni w
    oddziale?

  • 2. Data: 2009-02-28 15:38:10
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 28 Lut, 16:28, "lbz" <s...@w...pl> wrote:
    > W jakim banku mozna sprawnie otrzymac karte kredytowa i najlepiej, by mozna
    > bylo ja dostac od razu w oddziale, ewentualnie odebrac za 3-4 dni w
    > oddziale?

    Kartę niespersonalizowaną dostaniesz od ręki w Eurobanku.
    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 3. Data: 2009-02-28 15:41:53
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    lbz pisze:
    > W jakim banku mozna sprawnie otrzymac karte kredytowa i najlepiej, by mozna
    > bylo ja dostac od razu w oddziale, ewentualnie odebrac za 3-4 dni w
    > oddziale?

    Jeśli od razu to w IBG Banku-w oddziale.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-02-28 15:56:32
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    lbz pisze:
    > W jakim banku mozna sprawnie otrzymac karte kredytowa i najlepiej, by mozna
    > bylo ja dostac od razu w oddziale, ewentualnie odebrac za 3-4 dni w
    > oddziale?
    otrzymasz od ręki spersonalizowaną w polbanku

  • 5. Data: 2009-02-28 17:41:49
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > Jeśli od razu to w IBG Banku-w oddziale.

    Masz na mysli ING? Czy dotyczy to wszystkich kart kredytowych?

  • 6. Data: 2009-02-28 17:42:23
    Od: "lbz" <s...@w...pl>

    > otrzymasz od ręki spersonalizowaną w polbanku

    Slyszalem, ze polbank ma koszmarna obsluge i nic u nich nie chodzi jak
    nalezy. Wole sie od nich trzymac z daleka.

  • 7. Data: 2009-02-28 21:27:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 16:56:32 +0100, Radzik napisał(a):

    > otrzymasz od ręki spersonalizowaną w polbanku

    Dawno i nieprawda.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-02-28 22:27:16
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Olgierd pisze:
    > Dawno i nieprawda.
    prawda, ale nie każdy rodzaj; część jest embossowana na miejscu, a część
    wysyłana z centrali

  • 9. Data: 2009-02-28 22:47:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 28 Feb 2009 23:27:16 +0100, Radzik napisał(a):

    > prawda, ale nie każdy rodzaj; część jest embossowana na miejscu, a część
    > wysyłana z centrali

    W Polbanku "w oddziale" nigdy nie oznaczało otrzymania karty podczas
    pierwszej wizyty. Po drugie teraz zaostrzyli procedury i podjęcie samej
    decyzji zabiera im co najmniej tydzień.

  • 10. Data: 2009-03-14 13:26:32
    Od: "grandeBonito" <grande.bonito@WYTNIJ_TOgmail.com>

    większość banków oferuje karty od ręki, terminy i oprocentowanie sa zbliżone, warto
    zwrócić uwagę na dodatkowe bonusy czy korzyści z korzystania, w mBanku np. za
    przeniesienie karty z innego banku oferują oprocentowanie 0%, tu możesz poczytać
    oszczegółach: http://www.mbank.net.pl/6339
    pozdro