  • 1. Data: 2005-08-22 10:01:15
    Temat: karta kredytowa skad?
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Potrzebuje karty kredytowej do płacenia za dostęp do serwisów www.
    W mbanku wydają właśnie karty za darmo, ale zamiast kredytowej
    widziałem, że jest tam nazywana przez nich "karta kredytowa Visa
    Classic" to w końcu kredytowa, czy zwykła debetowa, bo sam już nie wiem?
    Czymś takim można płacić w internecie na zagranicznych stronach??

  • 2. Data: 2005-08-22 10:03:55
    Temat: Re: karta kredytowa skad?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "The Unemployed" <d...@s...me> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredytowa, czy zwykła debetowa, bo sam już nie wiem? Czymś takim można
    > płacić w internecie na zagranicznych stronach??

    jest to kredytówka i mozna nią płacić na www

  • 3. Data: 2005-08-22 10:12:30
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

> [...]
    > kredytowa, czy zwykła debetowa, bo sam już nie wiem? Czymś takim można
    > płacić w internecie na zagranicznych stronach??

    Visa Classic to właśnie klasyczna kredytowa - będzie OK :)

  • 4. Data: 2005-08-23 09:50:21
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dec8pi$e5n$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "The Unemployed" <d...@s...me> napisał w wiadomości
    >
    > Visa Classic to właśnie klasyczna kredytowa - będzie OK :)

    Przepraszam, gorąco wczoraj było i pomyliło mi się.
    Wniosek wypełniam ze strony
    https://direct.money.pl/o/form.php?idSaleChannel=5&i
    dDistributor=255
    i po wypełnieniu formularza otrzymuje rezultat:
    Wyliczony limit w oparciu o status Studiów 750 zł
    i karta Visa Electron z rybą, więc coś tu jest nie tak!
    Electronem to sobie mogę przecież tyłek podetrzeć, to jakiś błąd
    systemu, czy co?
    Co oni nazywają kredytówką?

  • 5. Data: 2005-08-23 09:53:35
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > i karta Visa Electron z rybą, więc coś tu jest nie tak!
    > Electronem to sobie mogę przecież tyłek podetrzeć, to jakiś błąd systemu,

    VE z mBanku też jest kartą kredytową, Chodzi tu o sposób rozliczenia karty,
    powiązanie lub brak powiązania z kontem osobostym itp. anie o to czy jest to
    VE, VC czy jeszcze inna karta.

    Grześ
    gg 5 6 6 3 0 7 2