  • 1. Data: 2010-08-31 06:05:46
    Temat: kalkulator lokat z kapitalizacją i podatkiem - wersja na iPhone
    Od: plusz <p...@g...com>

    Zgodnie z sugestiami kilku osób, w końcu znalazłem trochę czasu i
    stworzyłem wersję kalkulatora lokat na iPhone. Teraz możemy sprawdzić
    i porównać lokaty stojąc przed okienkiem banku, nawet jeśli nie mamy
    dostępu do sieci.

    Wersja 1.0 jest nieco okrojona w stosunku do wersji www, ale zapraszam
    do testowania i dzielenia się uwagami.

    itms://itunes.apple.com/us/app/savings-calculator-wi
    th-tax/id388836666?mt=8

    --
    plusz
    http://www.kalkulatorlokat.pl