  • 1. Data: 2010-08-30 19:10:56
    Temat: BZWBK-opłata za kartę - z "góry" czy z "dołu"
    Od: b...@p...onet.pl

    I gdzie to jest zapisane, bo w regulaminach nie widać?

  • 2. Data: 2010-08-31 13:17:35
    Temat: Re: BZWBK-opłata za kartę - z "góry" czy z "dołu"
    Od: Zespol_BZWBK <Z...@b...pl>

    On 30 Sie, 21:10, b...@p...onet.pl wrote:
    > I gdzie to jest zapisane, bo w regulaminach nie widać?
    >
    > --

    Opłaty za kartę debetową naliczane i pobierane są na początku każdego
    miesiąca za miesiąc poprzedni.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK

  • 3. Data: 2010-08-31 16:18:08
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 31 Sie, 15:17, Zespol_BZWBK <Z...@b...pl> wrote:
    > On 30 Sie, 21:10, b...@p...onet.pl wrote:
    >
    > Opłaty za kartę debetową naliczane i pobierane są na początku każdego
    > miesiąca za miesiąc poprzedni.
    > Zespół Banku Zachodniego WBK

    Niekoniecznie na początku miesiąca. Ja płacę dwudziestego ósmego.
    Konto Wydajesz&Zarabiasz.

  • 4. Data: 2010-09-01 21:30:50
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacenty" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > miesiąca za miesiąc poprzedni.
    > Zespół Banku Zachodniego WBK

    Niekoniecznie na początku miesiąca. Ja płacę dwudziestego ósmego.

    A mi pobierają dziewiątego każdego miesiąca, ale w tym miesiącu
    ostatni raz :)

    Damian