  • 1. Data: 2003-11-17 19:49:04
    Temat: jeszcze jedna kredytowka z BPHPBK
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Od dzisiaj bank rozpoczął wydawanie karty cobrandowej we współpracy z
    galerią mokotów.

    trochę więcej na stronie
    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=455

    adam

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 2. Data: 2003-11-17 22:17:02
    Temat: Re: jeszcze jedna kredytowka z BPHPBK
    Od: "LUZYTA" <l...@g...pl>

    d...@p...onet.pl (Adam S.) napisał(a):

    > Od dzisiaj bank rozpoczął wydawanie karty cobrandowej we współpracy z
    > galerią mokotów.
    >
    > trochę więcej na stronie
    > http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=455

    Szaleją...
    To ich 18 karta kredytowa!
    Co oni tak ostatnio w ilość poszli?

  • 3. Data: 2003-11-17 22:35:36
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpbhcu$8gh$...@i...gazeta.pl,
    LUZYTA <l...@g...pl>:

    > Szaleją...
    > To ich 18 karta kredytowa!
    > Co oni tak ostatnio w ilość poszli?

    komuniści? ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-17 22:46:18
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 17 Nov 2003 20:49:04 +0100, d...@p...onet.pl (Adam S.) wrote:

    >Od dzisiaj bank rozpoczął wydawanie karty cobrandowej we współpracy z
    >galerią mokotów.
    >
    >trochę więcej na stronie
    >http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=455

    z galeria mokotow, powiadasz... pewnie nastepny co-brand bedzie z
    bazarem rozyckiego :D

    G.

  • 5. Data: 2003-11-17 22:48:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > z galeria mokotow, powiadasz... pewnie nastepny co-brand bedzie z
    > bazarem rozyckiego :D

    ROTFL !

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-17 23:00:01
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > z galeria mokotow, powiadasz... pewnie nastepny co-brand bedzie z
    > bazarem rozyckiego :D
    >
    > G.

    A widziałeś POS'y na bazarze? Ja nawet na Zachodzie nie widziałem.

  • 7. Data: 2003-11-17 23:12:45
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > A widziałeś POS'y na bazarze? Ja nawet na Zachodzie nie widziałem.

    A nie znasz słowa "ironia", "żart" ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-11-17 23:16:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 18 Nov 2003 00:00:01 +0100, "Paweł Nyczaj"

    >A widziałeś POS'y na bazarze? Ja nawet na Zachodzie nie widziałem.

    na Różycu nie takie rzeczy sprzedają... ;)

    G.

  • 9. Data: 2003-11-18 10:45:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A widziałeś POS'y na bazarze? Ja nawet na Zachodzie nie widziałem.

    Nie do konca bazar ale blisko - Nowy Kleparz w Krakowie - kwiatuszki mozesz
    kupic placac karta :)

    --
    JaKi