  • 1. Data: 2003-11-17 16:57:07
    Temat: Pochwala dla BZWBK (kij w mrowisko ;-))
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Nie korzystam z BZWBK'u bo wiele innych fajniejszych i tanszych
    kont :-) ale rachunek sobie jest, ze 100 zl lezy, karta jest.

    Bylem dzisiaj w Starym Browarze w Poznaniu kupic sobie koszule
    i inne duperele (sklep Cubus czy siakos tak), wyciagam VC Multi
    a tu patrze - wielka naklejka - dla placacych kartami BZWBK
    - 25% rabatu :-))))) No pogrzebalem w portfelu, znalazlem Maestro
    i zamiast 99,- zaplacilem 74,25,- :-))) 25 zeta do przodu :-))

    Bardzo fajny bank :-)))))))))))

    PS.
    Ale to wpisywanie PIN'u to niesamowita sprawa, czulem sie jakby
    to byl moj pierwszy raz :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-11-17 17:05:47
    Temat: Re: Pochwala dla BZWBK (kij w mrowisko ;-))
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

> [...]
    > (...)
    > Ale to wpisywanie PIN'u to niesamowita sprawa, czulem sie jakby

    Hmm, zachodzę w głowę jakim cudem pamiętałeś PIN...

  • 3. Data: 2003-11-17 17:06:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpauob$s4u$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@k...pl>:

> [...]
    > - 25% rabatu :-))))) No pogrzebalem w portfelu, znalazlem Maestro
    > i zamiast 99,- zaplacilem 74,25,- :-))) 25 zeta do przodu :-))

    To ladny rabat dostales.
    W sklepie sportowym w Niku jest naklejka -10% rabatu karta BZWBK, ale
    terminala sie juz pozbyli, wiec to fikcja.
    Za to przy zapisach do klubu zwalniaja z oplaty wpisowej przy platnosci ta
    karta.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-17 17:10:47
    Od: "MAX" <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - 25% rabatu :-))))) No pogrzebalem w portfelu, znalazlem Maestro
    > i zamiast 99,- zaplacilem 74,25,- :-))) 25 zeta do przodu :-))

    Od trzech lat korzystam z jego usług i do tej pory nie spotkałem się w
    żadnym sklepie ze zniżką. I prawdopodobnie nie spotkam się - niedługo
    rezygnuje z jego usług jak dostane KK w Multi.

    MAX

  • 5. Data: 2003-11-17 17:17:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Hmm, zachodzę w głowę jakim cudem pamiętałeś PIN...

    Motywacja - zobaczył ile dostanie rabatu to sobie przypomniał ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-11-17 17:34:02
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Hmm, zachodzę w głowę jakim cudem pamiętałeś PIN...

    Nie pamietalem (ale mam pewne sposoby na wspomaganie swojej
    pamieci). Uprzedzam pytanie - nie, nie zapisuje PIN'u na
    karcie :-)))))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2003-11-17 17:36:54
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Od trzech lat korzystam z jego usług i do tej pory nie spotkałem się w
    > żadnym sklepie ze zniżką. I prawdopodobnie nie spotkam się - niedługo
    > rezygnuje z jego usług jak dostane KK w Multi.

    Dostalem kiedys 15% rabatu w knajpie 'Ali Baba' ale ta roznica akurat
    poszla na napiwek (ktorego tak bym nie dal :-))) wiec zaden zysk :-)

    I jeszcze kiedys rodzina kupowala plytki w Giancie -5%.

    W ogole ostro pojechali z akcja rabatowa w St.Browarze, tak co 3 sklep
    ma ich naklejke - np. Zibi -10%, inne roznie - najczesciej 5%.
    Ale to 25 zrobilo na mnie wrazenie :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2003-11-17 17:37:25
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > terminala sie juz pozbyli, wiec to fikcja.
    > Za to przy zapisach do klubu zwalniaja z oplaty wpisowej przy platnosci ta

    W Niku nigdy nie bylem, na kregle tez daja jakis bonus? :-)))

  • 9. Data: 2003-11-17 17:59:04
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    W news:bpavhc$3ki$1@nemesis.news.tpi.pl,
    MAX <max_kr[tnij_to_]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Od trzech lat korzystam z jego usług i do tej pory nie spotkałem się w
    > żadnym sklepie ze zniżką. I prawdopodobnie nie spotkam się - niedługo
    > rezygnuje z jego usług jak dostane KK w Multi.

    Bata (Lord) i Kazar na pewno dają 5%. Przy cenie butów troszkę to już
    jest.

    --
    Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
    k...@b...tk otwarte okna"

  • 10. Data: 2003-11-17 20:51:56
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpb12v$qkp$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@k...pl>:

    > Dostalem kiedys 15% rabatu w knajpie 'Ali Baba' ale ta roznica akurat
    > poszla na napiwek (ktorego tak bym nie dal :-))) wiec zaden zysk :-)

    Hmm, czesto korzystam, ale nie na tyle, aby znowu zalozyc konto w BZWBK.
    Tym bardziej, ze ostatnio jakos nie dochodze, bo skusi mnie po drodze
    Czerwone Sombrefo, ktore polecam :)

    --
    Robert