  • 1. Data: 2003-11-29 01:47:02
    Temat: jaki kredyt?
    Od: "tpsa" <z...@p...interia.pl>

    Witam!
    Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie zalety i wady ma kredyt złotówkowy a
    jakie w innych walutach?
    Może jest w tej chwili jakaś waluta optymalna na kredyt 5 letni około 80000
    zł.
    Bardzo proszę o odpowiedź.

  • 2. Data: 2003-11-29 02:03:15
    Temat: Re: jaki kredyt?
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    tpsa napisal/a:
    > Witam!
    > Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie zalety i wady ma kredyt
    > złotówkowy a jakie w innych walutach?

    zalety:
    PLN - zarabiasz w tej walucie, jesteś mniej wrażliwy na skoki kursów
    waluta - zwykle mniejsze oprocentwanie

    wady:
    PLN - od paru miesięcy oprocentowanie ma tendencję rosnącą
    waluta - kurs walut też

    > Może jest w tej chwili jakaś waluta optymalna na kredyt 5 letni
    > około 80000 zł.

    jest już późno i nasza wróżka (snująca prognozy pięcioletnie) śpi :)))
    ja bym brał (ale nie rekomendował - żeby nie było pretensji za parę lat
    ;-) - złotówki)

    Zbiggy.