  • 1. Data: 2003-11-28 22:31:57
    Temat: mBank - przesylka po zalozeniu tam konta
    Od: Witek <w...@m...md>

    Witam,

    W zeszly tygodniu zalozylem eKonto w mBanku. Dzis dostalem przesylke.

    Ale, czy nie powinno byc w niej karty? Sa umowy i inne papiery a karty nie
    ma? Osobno przyjdzie? A moze nie zapakowali.

    Pozdrowienia,
    Witek

  • 2. Data: 2003-11-28 22:44:08
    Temat: Re: mBank - przesylka po zalozeniu tam konta
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Witek"
    > W zeszly tygodniu zalozylem eKonto w mBanku. Dzis dostalem przesylke.
    > Ale, czy nie powinno byc w niej karty? Sa umowy i inne papiery a karty nie
    > ma? Osobno przyjdzie? A moze nie zapakowali.

    Na ile pamiętam bo to dawno było, kartę można dostać po pełnej aktywacji
    konta.
    W tym celu musisz podpisać jedną umowę a mBank musi ją dostać i wprowadzić
    do swojego komputera.
    Do tego czasu nie zrobisz żadnej wypłaty z konta, w tym wypłaty kartą.
    Dlatego odradzam na razie wpłacanie pieniędzy na to konto.
    Radzę zamówić też od razu listę haseł jednorazowych.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-11-28 22:47:41
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    Witek wrote:

    > W zeszly tygodniu zalozylem eKonto w mBanku. Dzis dostalem przesylke.

    Ooo, tak szybko ;-)

    > Ale, czy nie powinno byc w niej karty?

    Nie. Kartę do eKonta można zamówić dopiero po pełnej aktywacji konta
    (tzn. kiedy podpisane przez Ciebie umowa dotrze do mBanku).

    A tak na pszyszłość: do takich banalnych pytań najlepszy jest mCzat ->
    http://www.mbank.com.pl/mczat

  • 4. Data: 2003-11-28 22:49:30
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Witek napisał(a):

> [...]
    >
    > Ale, czy nie powinno byc w niej karty? Sa umowy i inne papiery a karty nie
    > ma? Osobno przyjdzie? A moze nie zapakowali.

    Przyjdzie osobno.

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2003-11-28 23:27:52
    Od: Witek <w...@m...md>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in

    > Do tego czasu nie zrobisz żadnej wypłaty z konta, w tym wypłaty kartą.
    > Dlatego odradzam na razie wpłacanie pieniędzy na to konto.
    > Radzę zamówić też od razu listę haseł jednorazowych.

    Buuuu! Pracodawcy juz dalem ten nr konta i tam sie maja juz na dniach
    pieniazki pojawic. A sa problemy z wyplaceniem? I z tymi kartami?
    Nie strasz mnie.

    Witek

  • 6. Data: 2003-11-29 00:02:48
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Witek"

    > Buuuu! Pracodawcy juz dalem ten nr konta i tam sie maja juz na dniach
    > pieniazki pojawic. A sa problemy z wyplaceniem? I z tymi kartami?
    > Nie strasz mnie.

    Nie straszę, mówię jak jest.
    Konto w mBanku jest bardzo dobre, jeżeli tylko nie trzeba korzystać z pomocy
    ludzi którzy tam pracują. A przy zakładaniu trzeba. Kiedyś szło to
    sprawniej, ale mają teraz 500.000 klientów i papiery ich zalewają.
    Bank wypłaci pieniądze jeżeli będzie miał podpisaną umowę z tobą i wklepie
    ten fakt do komputera. Formalnie trudno mu się dziwić. Ale do tego czasu
    konto ma "niepełną funkcjonalność" jak mi to trzy lata temu powiedziała
    mLinia - czyli działa jednokierunkowo. Dotyczy to przelewów na zewnątrz i
    możliwości zamówienia karty.
    Czas od momentu wysłania podpisanej umowy do pełnej aktywacji jest różny.
    Może być 10 dni - tak miał pewien znajomy. Ale może dwa miesiące, tak miał
    inny. Trudno powiedzieć co będzie.
    Radzę iść jutro do Lukas banku i otworzyć ekonto. Operacje jakich
    potrzebujesz są darmowe, serwis internetowy jest trochę gorszy. W oddziale
    podpiszesz umowę i konto będzie działać, a w poniedziałek zmień numer u
    pracodawcy.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2003-11-29 01:05:40
    Od: Witek <w...@m...md>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in

> [...]
    > potrzebujesz są darmowe, serwis internetowy jest trochę gorszy. W
    > oddziale podpiszesz umowę i konto będzie działać, a w poniedziałek

    No wlasnie nad Lukasem sie zastanawialem rowniez. I chyba sobie zaloze tez
    tam konto.

    A te papiery z mBanku szybko wysle i moze sie poszczesci z ta aktywacja.

    Witek

  • 8. Data: 2003-12-06 23:22:13
    Od: "Mentos" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@m...md> napisał w wiadomości
    > "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote in

    > A te papiery z mBanku szybko wysle i moze sie poszczesci z ta aktywacja.

    Moj ojciec wyslal umowe w środe 26.11 a konto bylo aktywne 05.12 czyli po 10
    dniach
    Konto zakladane 14.11 tradycyjna droga poprzez formularz w internecie.
    Mysle ze sie trochw poprawilo bo trwalo to od zlozenia wniosku do pelnej
    aktywacji konta dokladnie 3 tygodnie. Jak zakladalem konto mojej zonie w
    czerwcu to wszystko trwalo ponad miesiac.

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    mentos(at)gazeta.pl