  • 1. Data: 2003-11-29 11:51:48
    Temat: Splata kredytu w Shittybanku
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    W najblizszy poniedzialek 1.12.2003 uplywa termin splaty ostatniej raty
    kredytu na telefon w Shittybanku.
    Zgodnie z par 4 pkt 2 regulaminu "Bank ustala ostatnia rate jako wyrównujaca
    (...). O wysokosci raty wyrównujacej Bank powiadomi kredytobiorce przed
    terminem jej wymagalnosci"
    Do 21.11 bank nie raczyl mnie poinformowac o tej racie. Zlozylem wiec w
    oddziale banku zadanie wyslania takiego pisam na mój AKTUALNY adres
    korespondencyjny. Do 28.11 takie pismo nie dotarlo. W miedzyczasie wykonalem
    przez citibankonline kilka elektronicznych monitów dotyczacych sprawy.
    Odzewu nie ma.
    W dniu 28 11 (piatek) udalem sie powtórnie do oddzialu Citibanku zadajac na
    pismie statementu odnosnie ostatniej raty. Okazalo sie, ze obsluga moze mi
    podac USTNIE wysokosc tej raty, natomiast nie moze tego zrobic PISEMNIE.
    Zlozylem wiec oswiadczenie, ze do chwili otrzymania PISEMNEGO oswiadczenia
    banku nie zaplace ostatniej raty, a wszelkie ew. obciazenia odsetkami
    odrzucam - poniewaz opóznienie jest spowodowane przez bank. Mam nadzieje, ze
    w poniedziaalek mi to pismo kurierem dostarczą :-)

    I jeszcze jedno. Rozdwojenie jazni w Citibank. Dane:
    - kredytu na telefon
    - karty kredytowej
    tej samej osoby sa w Citi przechowywane w 2 róznych systemach na 2 róznych
    platformach. Nie sa w zaden sposób synchronizowane ani transferowane, kazda
    aktualizacja odbywa sie 2krotnie 'na piechte'. Toz to lakierowana Syrenka, a
    nie swiatowej wielkosci korporacja finansowa.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG