  • 1. Data: 2011-01-19 07:38:52
    Temat: jak nas (emerytów) rząd okrada
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Od paru miesięcy "przesunął" mi się dzień wypłaty (przelewu) emerytury.
    Tak cichcem. O jeden dzień.
    Policzmy: 9mln emerytów w Polsce x średnia emerytura (1400zł) x 5% /365
    dni daje 1,7mln pln co miesiąc.

    Ale za niewstukanie 20gr w kasę fiskalną można "popłynąć"...

    Jeśli ktoś ma pod ręką jakieś dane, to niech rzuci paroma cyframi: Ile
    haraczu (w % od przychodów) płaciło się gangsterom przed wojną, a ile
    teraz "odchodzi" na te wszystkie razem wzięte podatki przy prowadzeniu
    np. małej knajpy?

    ... tylko, że wtedy można było takiego gangstera zastrzelić i jeszcze
    medal dostać ;)

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-01-19 07:51:59
    Temat: Re: jak nas (emerytów) rząd okrada
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    Od paru miesięcy "przesunął" mi się dzień wypłaty (przelewu) emerytury.
    Tak cichcem. O jeden dzień.
    Policzmy: 9mln emerytów w Polsce x średnia emerytura (1400zł) x 5% /365
    dni daje 1,7mln pln co miesiąc.

    Stara praktyka...

    ŚP. Kaczyński będac prezydentem Warszawy od tego zaczął swoje urzędowanie,
    że nauczycielom wypłaty zaczeły przychodzic po czasie.... 2-3 dni po
    czasie...

    Obecnie zasiłki dla bezrobotnych też nie są wypłacane w terminie...

    Państwo jest po prostu złodziejem!

    W.

    PS. Wydaje mi się, że średnia emerytura będzie wyższa....

  • 3. Data: 2011-01-19 09:09:52
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Od paru miesięcy "przesunął" mi się dzień wypłaty (przelewu) emerytury.
    > Tak cichcem. O jeden dzień.

    Przelewy są przereklamowane. Szybsza jest poczta z trąbką - ojciec dostał w
    styczniu emeryturę 13-ego (zwykle 15-ego)