  • 1. Data: 2005-05-22 17:44:54
    Temat: internetowe konto walutowe
    Od: oioi <o...@s...pl>

    Witam
    potrzebuje zalozyc sobie jakies konto w funach brytyjskich, ale takie,
    zebym mogl sprawdzac saldo przez internet
    no i zeby nic za nie nie placic

    w citibanku trza placic 5zl miesiecznie
    no a mbank ani inteligo nie ma takiej opcji prawda?
    z tego co wiem to bzwbk niby jest za darmo takie konto, ale nie ma
    mozliwosc sprawdzania salda przez net

    macie moze jakas propozycje?
    wyjezdzam do pracy w anglii i chce przelewac pieniadze w duntach na
    jakis rachunek w polsce no i chce z tamtad sprawdzac czy pieniadze
    rzeczywiscie doszly

    dzieki za jakas odpowiedz
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-23 07:43:20
    Temat: Re: internetowe konto walutowe
    Od: "mandragor" <m...@y...com>

    Uzytkownik "oioi" <o...@s...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wyjezdzam do pracy w anglii i chce przelewac pieniadze w duntach na
    > jakis rachunek w polsce no i chce z tamtad sprawdzac czy pieniadze

    Inteligo i mbank z tego co wiem nie ma takiej mozliwosci. Z darmowych (bez
    oplat za prowadzenie) rachunków walutowych jest tylko multibank, ale mozliwe
    sa tylko dolary albo euro. Tak wiec darmowych rachunkow wautowych w Polsce
    nie ma. Bedziesz musial chyba zalozyc rachunek walutowy w banku z
    miesiecnymi oplatami za prowadzenie.

    mandragor

  • 3. Data: 2005-05-24 13:37:11
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > sa tylko dolary albo euro. Tak wiec darmowych rachunkow wautowych w Polsce
    > nie ma. Bedziesz musial chyba zalozyc rachunek walutowy w banku z
    > miesiecnymi oplatami za prowadzenie.

    ING ma darmowe OKO walutowe

    Marcin

  • 4. Data: 2005-05-24 13:46:37
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "mandragor" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sa tylko dolary albo euro. Tak wiec darmowych rachunkow wautowych w Polsce
    > nie ma. Bedziesz musial chyba zalozyc rachunek walutowy w banku z

    W BZWBK konto walutowe jest bez opłat i jest podgląd konta przez internet,
    za wyciągi wysyłane się płaci więc lepiej z nich zrezygnować. A jeśli chodzi
    o przelewy przychodzące na konto zza granicy to niestety bank zdziera chyba
    25 zł z kwoty przelewu w przeliczeniu na daną walutę