  • 1. Data: 2005-05-22 18:11:59
    Temat: inteligo i korekty
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    ciekawe, czy sami zaczną korygować niepoprawnie wyliczone odsetki ( u mnie saldo
    spadło poniżej zera) - czy skorygują tylko tym, którzy sie upomną o swoje?
    kwoty niby niewielkie - ale jak sie pomnozy przez liczbe poszkodowanych to sie
    pewnie uzbiera

  • 2. Data: 2005-05-23 12:06:27
    Temat: Re: inteligo i korekty
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > kwoty niby niewielkie - ale jak sie pomnozy przez liczbe poszkodowanych to sie

    Wedlug obietnic Pana Konsultata zrobia to "w najblizszym mozliwym czasie".
    Na razie wstrzymalem sie z reklamacja:-).
    Nie rozumiem tylko dlaczego nie zrobili tej korekty wraz z korekta kwot wyplata
    - cos tu pomieszane z poplataniem.

    Pozdrawiam

    Konrad