  • 1. Data: 2013-10-21 03:49:21
    Temat: inteligo - ponowienie poleceń zapłaty
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    Przestawiłem się ze zleceń stałych na polecenia zapłaty. I zdarzyło się
    że na koncie z którego to wychodziło, zabrakło kasy, dostałem SMSy o tym
    że 2 PZ nie wyszły.

    Kasę uzupełniłem, ale co teraz? Zlecenia stałe miałem na liście
    przelewów odrzuconych i mogłem je ponowić. A PZ - mam jakąś możliwość
    czy tylko kontaktować się odbiorcą PZ (brrr, spółdzielnia ...) ?

    p. m.

  • 2. Data: 2013-10-21 09:33:31
    Temat: Re: inteligo - ponowienie poleceń zapłaty
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-10-21 03:49, m pisze:
    > Kasę uzupełniłem, ale co teraz? Zlecenia stałe miałem na liście
    > przelewów odrzuconych i mogłem je ponowić. A PZ - mam jakąś możliwość
    > czy tylko kontaktować się odbiorcą PZ (brrr, spółdzielnia ...) ?

    W energetycce sami ponawiają

    --
    radar