  • 1. Data: 2013-10-20 21:43:25
    Temat: Sync nagrzebal w haslach SMS
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms tylko
    flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny pomysl.

  • 2. Data: 2013-10-20 22:10:07
    Temat: Re: Sync nagrzebal w haslach SMS
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms tylko
    > flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny pomysl.

    Rzeczywiście! Ale ja w swoim marniutkim telefoniku mam opcję "Zapisz".
    Jakoś nie mogę jednak pojąć w czym ma to być lepsze. Na wszelki jednak
    wypadek zawnioskuję o przywrócenie dawnego sposobu przesyłania sms-ów.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2013-10-20 22:17:47
    Od: W <w...@w...pl>

    forestdumb wystukał, co następuje:

    > Po co chcesz to zbierac?
    >
    > Dla mnie zmiana OK!

    pomysł idiotyczny, bo w niektórych telefonach taka wiadomość sama znika po
    pewnym czasie a w takim androidzie łatwo przypadkowo zaknąć okno z nią :[

  • 4. Data: 2013-10-20 23:52:41
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.10.2013 23:19, forestdumb pisze:

    > Jesli znika po czasie > niz waznosc kodu SMS to ten argument odpada, ja
    > nie musze dodatkowo klikac by taki sms odczytac wiec dla mnie to plusik.

    Właśnie, jaki to czas jest? Bo jeżeli liczony w minutach to mi by bardzo
    takie udogodnienie utrudniło życie jakby to wprowadzili w mBanku.

    A to dlatego że sobię lubię najpierw zrobić Xnaście operacji (nie tylko
    przelewy, ale np. kasowanie/modyfikacja listy odbiorców/przelewów
    przyszłych) i używać "potwierdź potem", a potem masowo/taśmowo
    potwierdzać jedno po drugim.

    A poza tym, jeżeli to znika po wyjściu z aplikacji "Wiadomości", to
    wyobraźmy sobie megaupierdliwość operacji potwierdzenia w przeglądarce
    na telefonie na który przychodzi ten SMS.

    p. m.

  • 5. Data: 2013-10-21 00:09:37
    Od: luc <b...@g...de>

    Na androida polecam to:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdr
    oid.smskey&hl=pl

    pzdrwm
    luc

  • 6. Data: 2013-10-21 06:07:26
    Od: W <w...@w...pl>

    luc wystukał, co następuje:

    > Na androida polecam to:
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdr
    oid.smskey&hl=pl

    a flash sms się załapie?

  • 7. Data: 2013-10-21 06:07:28
    Od: W <w...@w...pl>

    m wystukał, co następuje:

    > A poza tym, jeżeli to znika po wyjściu z aplikacji "Wiadomości", to
    > wyobraźmy sobie megaupierdliwość operacji potwierdzenia w przeglądarce
    > na telefonie na który przychodzi ten SMS.

    lepiej - to się pojawia jako okienko modalne (jak na przykład w przypadku
    'ktoś już jest w zasiegu'...

  • 8. Data: 2013-10-21 08:21:36
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Sun, 20 Oct 2013 21:43:25 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms tylko
    > flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny pomysl.

    Banda debili.

    Przed chwilą rozmawiałem z chatem.
    Ja: Chcę, żebyście Państwo przywrócili mi poprzedni sposób wysyłania haseł
    do przelewów - zwykły SMS
    SYNC: Niestety nie ma takiej możliwości.
    Ja: dlaczego?
    SYNC: Jest to ogólne ustawienie systemu i nie ma możliwości zmiany tych
    ustawień dla indywidualnych klientów.
    Ja: Dlaczego zmieniliście na te gównanie smsy systemowe?
    Ja: ja nie mam mozliwosci zapisy tych nowych smsów
    SYNC: Zmiany zostały wprowadzone ze względów bezpieczeństwa naszych
    klientów.
    SYNC: Uprzejmie proszę o informację, czy z mojej strony mogę jeszcze w
    czymś pomóc?

    --
    Franc

  • 9. Data: 2013-10-21 09:03:32
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 06:07:26 UTC+2 użytkownik W napisał:
    > luc wystukał, co następuje:

    > a flash sms się załapie?

    Przed wysłaniem wiadomości zrobiłem test, a tu masz "print screen" z tego (aplikacja
    ma możliwość pokazania ostatniego kodu):

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/18544590/sync/Sc
    reenshot_2013-10-21-08-57-03.png

    Można dodać nowe banki, czy też inne usługi, które korzystają z haseł/tokenów SMS.
    Wystarczy utworzyć odpowiednią regułę, która wyszuka interesujące nas dane...

    pzdrwm
    luc

  • 10. Data: 2013-10-21 09:51:32
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 21-10-2013 00:09, luc pisze:
    > Na androida polecam to:
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdr
    oid.smskey&hl=pl

    > pzdrwm
    > luc
    >
    > 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.
    > Masz Dropboxa? Nie? To masz: http://goo.gl/wDbXq + 500MB dodatkowo ;-)
    link nie działa - ręczne wyszukiwanie 'sms key tm' też nic nie daje...