  • 1. Data: 2003-11-17 09:42:57
    Temat: inteligo.pl - www
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    Czy tylko ja mam problem z wejsciem na inteligo.pl ? Strona niby sie
    laduje, ale zarowno pod opera jak i pod Mozilla, kod .html sie wczytuje,
    ale mimo tego nic sie nie pokazuje (pusta strona caly czas - chociaz np
    tytul "Inteligo - strona glowna" sie ustawia)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 2. Data: 2003-11-17 09:55:02
    Temat: Re: inteligo.pl - www
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > ale mimo tego nic sie nie pokazuje (pusta strona caly czas - chociaz np
    > tytul "Inteligo - strona glowna" sie ustawia)

    U mnie działa. IE6, wyjście na świat przez Polpak.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-11-17 09:59:40
    Od: "taki jeden" <k...@p...onet.pl>

    U mnie wszystko w porządku. Przeglądarka - Avant Browser.

    krzysiek

  • 4. Data: 2003-11-17 10:22:51
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message

> [...]
    > ale mimo tego nic sie nie pokazuje (pusta strona caly czas - chociaz np
    > tytul "Inteligo - strona glowna" sie ustawia)

    A jaki masz u siebie firewall? Przypadkiem nie Outpost? Jezeli tak to on
    jest problemem. U mnie przy zmianie firewalla na ZoneAlarm chodzi bez
    problemu.
    Pozdrawiam
    K.

  • 5. Data: 2003-11-17 19:11:30
    Od: Krecony <k...@y...com>

    On 17 Nov 2003 09:42:57 GMT, "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    wrote:

    >tytul "Inteligo - strona glowna" sie ustawia)

    Opera pod Win i Linux OK.
    Pozdrawiam,
    Radek