  • 1. Data: 2014-03-20 22:22:38
    Temat: [inteligo] ilosc miejsca na podpis
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Dostałem debetówkę inteligo paywave (która i tak idzie do kubła,
    ale nvm) i na tej karcie pasek do złożenia podpisu ma równe 3 cm
    szerokości i 0,8 cm wysokości. Za chiny bym tam nie zmieścił
    imienia i nazwiska, zwłaszcza, że trzeba użyć pisaka.

    W ogóle, jak to jest z podpisami, na kartach - czy zamiast imienia
    i nazwiska może to być jakiś "bazgroł" albo słowo luźno związane
    z tematem, powiedzmy "borsuk"? Bo na mojej visie z inteligo borsuk
    się zmieści :)

  • 2. Data: 2014-03-21 11:05:28
    Temat: Re: [inteligo] ilosc miejsca na podpis
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:lgfm6m$at5$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    > szerokości i 0,8 cm wysokości. Za chiny bym tam nie zmieścił
    > imienia i nazwiska, zwłaszcza, że trzeba użyć pisaka.

    Nie mam pisaka, używam zwykłego długopisu.

> [...]
    > i nazwiska może to być jakiś "bazgroł" albo słowo luźno związane
    > z tematem, powiedzmy "borsuk"? Bo na mojej visie z inteligo borsuk

    Nigdy nie pisałem imienia i nazwiska tylko podpis.
    P.G.

  • 3. Data: 2014-03-21 12:04:12
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:lgh2sj$aq9$1@srv.chmurka.net...

    > Nie mam pisaka, używam zwykłego długopisu.

    Długopis jest niekompatybilny z moim portfelem,
    rozmazuje się.

    > Nigdy nie pisałem imienia i nazwiska tylko podpis.

    OK, cały czas myślałem, że musi być imię i nazwisko.

  • 4. Data: 2014-03-21 12:25:01
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 21.03.2014 o 12:04 ikarek
    <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    > wiadomości news:lgh2sj$aq9$1@srv.chmurka.net...

    > Długopis jest niekompatybilny z moim portfelem,
    > rozmazuje się.

    To użyj pisaka do opisywania płyt CD - piszesz jak długopisem a trwałość
    nieporównywalna.
    Ważne tylko, żeby miał cienką końcówkę.

    A podpisywanie karty imieniem i nazwiskiem mija się z celem - to już jest
    na awersie.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 5. Data: 2014-03-21 12:50:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:lgh6ba$139$1@speranza.aioe.org...

    > OK, cały czas myślałem, że musi być imię i nazwisko.
    W nie tak dawnych czasach gdy nie używało się PINu tylko podpisu podpis na
    karcie służył do porównania przez sprzedawcę z podpisem na kwitku.
    P.G.

  • 6. Data: 2014-03-21 19:55:04
    Od: "Krzysiek Z." <t...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@c...pl> napisał w
    wiadomości news:lgh91g$cj0$1@srv.chmurka.net...
    > W nie tak dawnych czasach gdy nie używało się PINu tylko podpisu podpis na
    > karcie służył do porównania przez sprzedawcę z podpisem na kwitku.

    Dlatego ja wogóle nie zawracam sobie tym głowy i nie podpisuję kart.
    Niestety zdarzają durne baby na kasach, które chcą dowód bo nie podpisane :)

    Krzysiek

  • 7. Data: 2014-03-22 14:42:11
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-21 19:55, Krzysiek Z. pisze:

> [...]
    >
    > Dlatego ja wogóle nie zawracam sobie tym głowy i nie podpisuję kart.
    > Niestety zdarzają durne baby na kasach, które chcą dowód bo nie

    Nie takie durne, tylko uparte, uparcie stosujące wymagane procedury.
    Te baby być może już nie raz uratowały Cię przed napieprzaniem się z
    procedurą reklamacyjną.

    Chwała durnym babom precyzyjnie stosującym procedury.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2014-03-22 20:42:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 22 marca 2014 14:42:11 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Chwała durnym babom precyzyjnie stosującym procedury.
    Gimbaziak i tak nie zrozumie o co chodzi.

  • 9. Data: 2014-03-27 09:04:57
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

> [...]
    >
    > Dlatego ja wogóle nie zawracam sobie tym głowy i nie podpisuję kart.
    > Niestety zdarzają durne baby na kasach, które chcą dowód bo nie

    U mnie dowód by nie pomógł, bo mam karty niespersonalizowane - debetową
    i "podarunkową". Co ciekawe, zdarzyło mi się, że terminal żądał podpisu
    zamiast pinu :)
    Ze dwa razy zostałem upomniany, że przydałby się podpis.