  • 1. Data: 2004-08-01 06:06:47
    Temat: [inteligo] Ostatnie logowanie
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    Taki drobiazg, ale podawanie ostatniego udanego logowania przez WWW jest
    bezużyteczne. Nawet jeśli jakiś intrus się zalogował przede mną to i tak
    widoczne jest OSTATNIE udane logowanie, czyli to co właśnie dokonałem... (no
    chyba,że ktoś sprawdza to przez WAP - nie testowałem)
    Moim zdaniem powinna być tam historia 2 logowań....
    Czy ktoś poruszał ten temat z przedstawicielem Inteligo?
    Pozdrawiam,
    Bogusz.

  • 2. Data: 2004-08-01 09:00:07
    Temat: Re: [inteligo] Ostatnie logowanie
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Bogusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moim zdaniem powinna być tam historia 2 logowań....
    > Czy ktoś poruszał ten temat z przedstawicielem Inteligo?

    W mBanku są dwa, udane logowanie i nieudane logowanie

  • 3. Data: 2004-08-01 09:07:58
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Seba_Fan wrote:

    > W mBanku są dwa, udane logowanie i nieudane logowanie

    no i super, w inteligo tez tak jest, ale koledze chodzi o 2 udane
    logowania a nie nieudane.

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 4. Data: 2004-08-01 09:43:50
    Od: "Zdzislaw" <krenozyl@WYTNIJ_TOpolbox.com>

    Użytkownik "|GideoN|" <gideon@[no_spam_spam]npnet.org> napisał w wiadomości
    > no i super, w inteligo tez tak jest, ale koledze chodzi o 2 udane
    > logowania a nie nieudane.

    no i super ale... w mBanku widoczne jest to poprzednie udane logowanie - nie
    to obecne :)

  • 5. Data: 2004-08-01 10:44:50
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    Zdzislaw wrote:

    > no i super ale... w mBanku widoczne jest to poprzednie udane logowanie - nie
    > to obecne :)

    a to niby wynika z poprzedniego posta? ty wiesz to czy sie domyslasz tylko?

    --

    GideoN

    ----------------------------------

  • 6. Data: 2004-08-01 11:19:28
    Od: "Lukasz" <s...@p...pl>

    Uzytkownik "|GideoN|" <gideon@[no_spam_spam]npnet.org> napisal w wiadomosci

    > a to niby wynika z poprzedniego posta? ty wiesz to czy sie domyslasz
    tylko?

    no moze nie wynika z poprzedniego postu,
    ale jest tak na pewno... w mBanku masz date ostatniego (nie aktualnego)
    udanego logowania i masz date ostatniego nieudanego logowania.

    --
    pozdrawiam
    Lukasz

  • 7. Data: 2004-08-01 11:33:28
    Od: "Bogusz" <b...@p...onet.pl>

    [ciach]
    > no moze nie wynika z poprzedniego postu,
    > ale jest tak na pewno... w mBanku masz date ostatniego (nie aktualnego)
    > udanego logowania i masz date ostatniego nieudanego logowania.
    [ciach]

    Jakby ktoś nie dopatrzył: pytałem się czy ktoś poruszał to zagadnienie z
    Inteligo.
    Nie pytałem się o to który bank ma pod tym względem lepiej.
    Proszę czytać ze zrozumieniem. :-)
    Pozdrawiam,
    Bogusz.

    --------------
    Umysły są jak spadochrony - aby działać muszą być otwarte.

  • 8. Data: 2004-08-02 08:10:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Bogusz wrote:
    > Jakby ktoś nie dopatrzył: pytałem się czy ktoś poruszał to
    > zagadnienie z Inteligo.

    nikt pewnie tego nie poruszał ponieważ ta informacja jest starannie ukryta
    w "moje dane" "kanały dostępu"
    Inne banki robią to inteligentnie
    - informację podają zaraz po zalogowaniu w widocznym miejscu (udane i/lub
    nieudane)
    - podają ostatnie logowanie przed tym aktualnym - o tym że jestem zalogowany
    informować nie ma sensu, jest sens podawać poprzednie logowanie

    Niestety w tym przypadku inteligo jest nie-inteligo(ntne) :-)
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-08-02 08:28:34
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    blad wrote:

    > Inne banki robią to inteligentnie
    > - informację podają zaraz po zalogowaniu w widocznym miejscu (udane i/lub
    > nieudane)
    > Niestety w tym przypadku inteligo jest nie-inteligo(ntne) :-)

    No nie wiem, ja osobiscie nigdy takiej informacji nie potrzebowalem.
    Teraz jak o tym przeczytalem (nie wiedząc jeszcze gdzie sie informacja o
    logowaniach znajduje) jakos tak odruchowo wszedlem w "moje datne" /
    "kanały dostępu".

    Inna sprawa, to ze umieszczenie kanałow dostepu w sekcji "moje dane"
    jest jakos malo intuicyjne.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 10. Data: 2004-08-02 08:37:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krzysztof wrote:

    > informacja o logowaniach znajduje) jakos tak odruchowo wszedlem w
    > "moje datne" / "kanały dostępu".

    wykasowałeś wazniejszy zarzut - ten brak inteligencji dotyczy głownie
    daty pokazywanego ostatniego (w sensie poprzedniego) udanego logowania bo o tym
    ze teraz udało ci się zalogować to chyba wiesz :-)
    *** blad ***