  • 1. Data: 2011-02-18 14:15:42
    Temat: [info] Alior "grupowo" zakłada konta
    Od: xbartx <b...@h...net>

    <http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informac
    yjne/aktualnosci/
    wiadomosc?newsId=430,Kont-Rewolucja-w-Alior-Banku>

    Oferta może nie jest jakaś zabójcza, bo na rynku można już znaleźć kilka
    podobnych i kilka ciekawszych, no ale na pewno należy ich pochwalić za
    próbę urozmaicenia oferowania swoich usług.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2011-02-18 14:28:25
    Temat: Re: [info] Alior "grupowo" zakłada konta
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > podobnych i kilka ciekawszych, no ale na pewno należy ich pochwalić za
    > próbę urozmaicenia oferowania swoich usług.

    Tak, tylko, ze teraz standardem staja sie juz nie bezplatne rachunki, ale
    takie do ktorych bank cos doplaca 'aktywnym' klientom, zwrot % wydanych
    karta, zlotowki za zalozone lokaty czy premia za wplywy i transakcje karta.

  • 3. Data: 2011-02-18 14:33:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 15:28:25 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > ale takie do ktorych bank cos doplaca 'aktywnym' klientom, zwrot %
    > wydanych karta, zlotowki za zalozone lokaty czy premia za wplywy i

    No tutaj też masz jakby nie patrzeć premię - 5 pln x 12 albo nawet x 18,
    bo było nie było tyle zaoszczędzisz w stosunku do aktualnych klientów
    banku.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-02-18 17:00:57
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > No tutaj też masz jakby nie patrzeć premię - 5 pln x 12 albo nawet x 18,
    > bo było nie było tyle zaoszczędzisz w stosunku do aktualnych klientów
    > banku.

    Premia poprzez to, że bank mniej zabierze, to żadna premia. Ba, własnie
    wczoraj sam sobie taką premię w Aliorze zrobiłem - zastrzegłem kartę.
    Dzięki temu jestem 5 pln miesięcznie do przodu i to bez żadnej
    specjalnej promocji. :-)
    Po co mam płacić za coś, co w innym banku mam za darmo?

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2011-02-19 10:24:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 18:00:57 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > wczoraj sam sobie taką premię w Aliorze zrobiłem - zastrzegłem kartę.
    > Dzięki temu jestem 5 pln miesięcznie do przodu i to bez żadnej

    Można było tylko zablokować i później odblokować i znowu korzystać. Było
    na grupie jak to zrobić aby używać i nie płacić.

    > Po co mam płacić za coś, co w innym banku mam za darmo?

    Przykładów można i znaleźć typu: bo oddział Ci potrzebny i masz pod
    nosem, bo w oddziale pracuje Twoja siostra, dziewczyna, brat, szwagier
    etc. Tylko po co? Nie zawsze dla wszystkich cena jest wyznacznikiem.
    Np co mi po GO/OF gdzie nic nie płacę jak www działa tragicznie a przelew
    z datą przyszłą to taki odpowiednik "duplikatu" karty w Półbanku. Owszem
    można mieć tu i tu, ale nie każdemu to potrzebne. Owszem tutaj na grupie
    to raczej norma ale to strasznie wyselekcjonowana i specyficzna część
    populacji pl i nie tylko he he.

    Xenocide

  • 6. Data: 2011-02-19 11:41:21
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > podobnych i kilka ciekawszych, no ale na pewno należy ich pochwalić za
    > próbę urozmaicenia oferowania swoich usług.

    Zadzwoniłem, zapytałem, czy mogę w tej promocji założyć ROR złotówkowy,
    skoro mam juz u nich ROR dolarowy, ale bez karty.

    "Niedasie". Nie to nie. Bez łachy :)

    wiatrak

  • 7. Data: 2011-03-05 10:27:19
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > No tutaj też masz jakby nie patrzeć premię - 5 pln x 12 albo nawet x 18,
    > bo było nie było tyle zaoszczędzisz w stosunku do aktualnych klientów
    > banku.

    Gówno prawda. Klasyczna ściema. Po 33 dniach "PROMOCJI" zapisało sie podobno
    tylko 490 klientów, a do końca promocji zostało 16 dni. Trochę brakuje do
    tysiąca klientów.
    Ta "PROMOCJA" to jest taka promocja bez promocji.
    Gówno dostaną, a nie bezpłatną kartę. Oczywiście ta liczba zapisanych
    klientów na stronie jest niemozliwa do zweryfikowania.

    wiatrak