  • 1. Data: 2011-02-18 17:43:32
    Temat: Polbank - pozno wysyla przelewy
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Hej

    Czesto sie zdarza, ze Polbank bardzo pozno wysyla przelewy?
    Przelew zlocony wczoraj wieczorem (jeszcze przed przejsciem w offline
    ich systemu), wyszedl dzisiaj dopiero 3 sesja wychodzaca.
    A rynkowa regula jest wysylanie pierwsza sesja.

    Co moze byc tego powodem? Taki system, jakies dziwne wewnetrze
    autoryzacje, czy brak plynnosci banku "z rana"?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2011-02-19 10:46:33
    Temat: Re: Polbank - pozno wysyla przelewy
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 09:43:32 -0800, Rafal M napisał(a):

> [...]
    >
    > Co moze byc tego powodem? Taki system, jakies dziwne wewnetrze
    > autoryzacje, czy brak plynnosci banku "z rana"?

    U nich to nigdy nic nie wiadomo. Jeżeli to przelew na większą kwotę, to
    mogę wstrzymywać i próbować dzwonić aby potwierdzić czy coś tam.
    Co do "rynkowej reguły" to różnie z tym bywa w różnych bankach, więc to
    raczej podpada pod "dobrą praktykę".

    Xenocide