  • 1. Data: 2021-11-13 02:01:09
    Temat: ibn ladin
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    To już wiem dlaczego Angole zatrzymali się na 20.

    https://slate.com/news-and-politics/2019/08/euros-50
    0-bin-ladens.html

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2021-11-13 09:58:39
    Temat: Re: ibn ladin
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 13 listopada 2021 o 02:01:05 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > To już wiem dlaczego Angole zatrzymali się na 20.

    Stare to.
    Poza tym UKejczycy mają też 50-tki (ale podobno podobnie rzadkie jak 500-tki w PL) i
    nawet 100-tki - choć to tylko Szkocja i Irlandia Północna, hmm, to co, w Anglii i
    Walii nieważne?

  • 3. Data: 2021-11-13 19:32:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:abbbdff9-912b-4f27-9c4f-2ca97c1096a9n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Stare to.
    > Poza tym UKejczycy mają też 50-tki (ale podobno podobnie rzadkie
    > jak 500-tki w PL) i nawet 100-tki - choć to tylko Szkocja i
    > Irlandia Północna, hmm, to co, w Anglii i Walii nieważne?

    a prezes chce wyemitować 1000zł ;)

  • 4. Data: 2021-11-14 12:19:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...

    >Stare to.
    >Poza tym UKejczycy mają też 50-tki (ale podobno podobnie rzadkie jak
    >500-tki w PL) i nawet 100-tki - choć to tylko Szkocja i Irlandia
    >Północna, hmm, to co, w Anglii i Walii nieważne?

    funty drukuje/wydaje Bank of England ... a moze w Szkocji Bank of
    Scotland :-)

    A w angielskich sklepach, zdarzalo sie, ze 50 nie przyjmowali.
    "Za duzo oszustw".

    J.

  • 5. Data: 2021-11-14 14:06:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6190f0b1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > A w angielskich sklepach, zdarzalo sie, ze 50 nie przyjmowali.
    > "Za duzo oszustw".

    Jak ludzie płacą za mieszkania czynsz np 1200 miesięcznie
    to niosą landlordowi harmonię. Wypłacają 500, jutro 500 i pojutrze 200.

  • 6. Data: 2021-11-14 19:06:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 14 listopada 2021 o 14:05:56 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:6190f0b1$0$518$6578...@news.neostrada.pl>
    > Jak ludzie płacą za mieszkania czynsz np 1200 miesięcznie
    > to niosą landlordowi harmonię. Wypłacają 500, jutro 500 i pojutrze 200.

    60 to jeszcze nie harmonia, ale paczuszka będzie.
    To co, nie da się ustawić większego limitu dziennego wypłat w bankomacie?
    A ten landlord to na lewo, że przelewu nie robią?

    Inna sprawa, że gdzieś wyczytałem ostatnio, że jest obowiązek przyjmowania gotówki
    (ciekawe, co z automatami biletowymi "karta only"?), ale nie ma obowiązku wydawania
    reszty.
    Więc klient powinien mieć równą kwotę.
    Ew. może dać więcej, ale reszty nie dostać.
    Hmmm, ciekawe jak taką nadpłatę ma rozliczyć sprzedawca?

  • 7. Data: 2021-11-14 19:23:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    user J.F. pisze tak:

    >Jak ludzie płacą za mieszkania czynsz np 1200 miesięcznie
    >to niosą landlordowi harmonię. Wypłacają 500, jutro 500 i pojutrze
    >200.

    a landlord zanosi do banku?

    to nie prosciej przelewem/czekiem? :-)

    J.

  • 8. Data: 2021-11-14 22:21:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61915417$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > a landlord zanosi do banku?

    tak do banku ziemskiego
    w ogródku ;)

    > to nie prosciej przelewem/czekiem? :-)

    prościej ale wtedy drożej za mieszkanie ;)

    --
    Piotrek

    tam w świecie za funtem, odkładał funt
    na Toyotę przepiękną aż strach

  • 9. Data: 2021-11-14 22:34:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:67ed70a4-2068-4221-aafc-09d92d980a94n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > To co, nie da się ustawić większego limitu dziennego wypłat w
    > bankomacie?

    chyba nie

    > A ten landlord to na lewo, że przelewu nie robią?

    na lewo

> [...]
    > powinien mieć równą kwotę. Ew. może dać więcej, ale reszty nie
    > dostać. Hmmm, ciekawe jak taką nadpłatę ma rozliczyć sprzedawca?

    gdzieś tak zapłaciłem.

  • 10. Data: 2021-11-14 23:21:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1