  • 1. Data: 2021-11-04 13:33:58
    Temat: AION i bilety Legii
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy to może się jeszcze udać (na dzisiejszy mecz)?
    https://legia.com/aion

  • 2. Data: 2021-11-04 16:06:26
    Temat: Re: AION i bilety Legii
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 13:34:02 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Czy to może się jeszcze udać (na dzisiejszy mecz)?
    > https://legia.com/aion

    Zreflexowałeś się. Pewnie nie. A zaszczepiony jesteś?

  • 3. Data: 2021-11-04 22:09:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No zreflektowałem.
    I kupiłem w normalnej sprzedaży ;-)
    (110 zł czyli tyle może bym zaoszczędził)
    Konieczność instalacji apki bankowej mnie zniechęciła do dalszych kroków.

    -----

  • 4. Data: 2021-11-05 09:57:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 22:10:00 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > No zreflektowałem.
    > I kupiłem w normalnej sprzedaży ;-)
    > (110 zł czyli tyle może bym zaoszczędził)
    > Konieczność instalacji apki bankowej mnie zniechęciła do dalszych kroków.

    No cóż, przynajmniej oglądanie porażki miałbyś za darmo - ale pewnie byłoby na aion
    ;P