  • 1. Data: 2021-11-06 19:55:17
    Temat: Mentzen vs Glapiński
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Krótkie, więc warto.

    https://www.youtube.com/watch?v=DHjw-9zbHeg

  • 2. Data: 2021-11-08 00:25:41
    Temat: Re: Mentzen vs Glapiński
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> 2...@4...com

    https://www.youtube.com/watch?v=DHjw-9zbHeg

    Dobry polityk we wtorek wie, co wydarzy się w środę;
    zaś w czwartek będzie wiedział, dlaczego w środę nie
    wydarzyło się to, co przewidział we wtorek...

    Facet konkretnymi przykładami pokazuje chybianie
    AG -- kobieta twardo broni AG argumentami typu:
    AG jest prezesem, AG dba o stabilność złotego,
    AG ma doradców...

    wróżby | rzeczywistość
    wiosną 2020 twierdzenie, | w 2020 r. PKB spadł
    iż PKB urośnie o 2% | o 2.7%
    w styczniu 2021 straszenie | jesienią 2021 jest
    deflacją w 2021 r. | wysoka inflacja

    Fakty kontra wiara w nieomylność przywódcy/wodza...
    Kult jednostki? Ciekawe, czy AHitler wygrał wojnę,
    skoro był aż Führerem?

    -=-

    https://dorzeczy.pl/obserwator-mediow/221908/problem
    y-z-glapinskim-posel-pis-mowiac-wprost-glapa-nam-tro
    szke-odlecial.html

    -=-

    Pani redaktor mogłaby dorzucić taki

    https://www.money.pl/gospodarka/trzy-mieszkania-apar
    tament-w-sopocie-i-willa-z-basenem-majatek-glapinski
    ego-robi-wrazenie-6688043849538176a.html

    argument...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2021-11-08 10:02:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    >Krótkie, więc warto.
    >https://www.youtube.com/watch?v=DHjw-9zbHeg

    Takie krotkie znowu nie, bo Mentzen gadatliwy jest.

    Wypunktowal Glapinskiego ladnie ... ale ciekawe co by bylo, gdyby sam
    byl prezesem NBP.
    Po fakcie, to latwo komentowac :-)

    No i pewne dotacje trzeba bylo uruchomic, bo inaczej moglo by sie
    sporo gospodarki załamać.

    J.

  • 4. Data: 2021-11-08 10:42:16
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Nov 2021 10:02:55 +0100, J.F. napisał(a):

    > ale ciekawe co by bylo, gdyby sam
    > byl prezesem NBP.

    Pixie i Dixie raczej nie znalazłyby tak lukratywnych posad.
    Z tego co słyszę, Mentzen nie byłby również w trójce najgorszych prezesów
    banków centralnych.
    Glapiński nadaje się najwyżej do emitowania banknotów z Kaczyńskim.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-11-08 11:21:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    et...

    >Pixie i Dixie raczej nie znalazłyby tak lukratywnych posad.

    Wprowadzilby inne inne :-)

    >Z tego co słyszę, Mentzen nie byłby również w trójce najgorszych
    >prezesów
    >banków centralnych.

    Ale to jest ocenianie przed faktem :-)

    Rzadzilby jak rzadzil, a co by z jego rzadzenia wyszlo - nie wiadomo.
    I nie wiadomo by bylo, jak to oceniac, bo by nie bylo porownania :-)

    Ale ciekawe na ile trafnie jego zespol fachowcow by przewidzial PKB, i
    inflacje.

    J.

  • 6. Data: 2021-11-08 11:26:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla mnie najbardziej dziś miarodajne są opinie Kołodki, który przecież ani
    zwolennikiem obecnej większości ani skromnisiem nie jest.
    A są bardzo na plus dla polityki ekonomicznej ostatnich kilku lat.

  • 7. Data: 2021-11-08 11:41:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Nov 2021 11:21:35 +0100, J.F. napisał(a):

    > Wprowadzilby inne

    Skąd wiesz?

    > Ale ciekawe na ile trafnie jego zespol fachowcow by przewidzial PKB, i
    > inflacje.

    Na pewno przewidziałby, że przy rosnącej inflacji należy podnosić stopy
    procentowe, a nie bredzić, że przecie płace rosną szybciej, więc o co
    chodzi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2021-11-08 13:23:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Skąd wiesz?

    A co on - nie ma rodziny, znajomych, kochanki, zobowiazan partyjnych ?
    :-)

    >Na pewno przewidziałby, że przy rosnącej inflacji należy podnosić
    >stopy
    >procentowe, a nie bredzić, że przecie płace rosną szybciej, więc o co
    >chodzi.

    Ale jakie bylby tego skutki w kowidowych czasach ?

    J.

  • 9. Data: 2021-11-08 14:15:17
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Nov 2021 13:23:54 +0100, J.F. napisał(a):

    > A co on - nie ma rodziny, znajomych, kochanki, zobowiazan partyjnych ?

    Nie jest z PiS, a to już wiele znaczy.

    > Ale jakie bylby tego skutki w kowidowych czasach ?

    Mniejsza inflacja; niezależnie od czasów.

    Tak przy okazji: Biuro Prasowe NBP błysnęło ankietą na tłiterze:
    https://twitter.com/BiuroNbp/status/1457473404869791
    748?cxt=HHwWiMC-7d6V_rkoAAAA

    To biuro tworzy chyba jakaś gimbaza. Mogliby zatrudnić kogoś choć trochę
    dojrzalszego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 10. Data: 2021-11-08 14:29:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 8 listopada 2021 o 14:15:13 UTC+1 Olin napisał(a):

> [...]
    748?cxt=HHwWiMC-7d6V_rkoAAAA

    > To biuro tworzy chyba jakaś gimbaza. Mogliby zatrudnić kogoś choć trochę

    Komentarz dnia: "Konto lepsze, niż prezydenckie. Szacun."