  • 1. Data: 2010-01-22 09:28:53
    Temat: hasło SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedronka, itp.
    Od: z...@o...pl

    jestem niezadowolonym użytkownikiem prepaid Orange
    i korzystając z darmowego przenoszenia nr chcę zmienić
    operatora

    niestety, na ten nr przychodzą hasła sms z wielu banków.

    Oczywiście, migracja między Erą, Plus, Orange nie powoduje
    żadnych problemów bankowych, bo te sieci obsługują hasła SMS

    Zakładam, że Play jako duży operator też nie sprawia kłopotu

    A co z małymi sieciami dużych operatorów? tzn. Heyah, 36.6,
    SammiSwoi? A co z MNVO? typu Biedronka, Mobilking, itp.?
    Czy na nr tych sieci przychodzą hasła SMS?

    Proszę o wpisy typu: "mBank + Mobilking bez problemu"
    albo "BZWBK + Heyah nie działa" czy "Millenet+SamiSwoi
    raz działa raz nie działa, nie wiem czemu"

    Może dzięki temu wątkowi dowiemy sie, które małe sieci
    komórkowe są "bankolubne" a które mają "banko-wstręt".

  • 2. Data: 2010-01-22 09:33:58
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiście, migracja między Erą, Plus, Orange nie powoduje
    > żadnych problemów bankowych, bo te sieci obsługują hasła SMS

    A co to w ogóle ma za znaczenie? Jeśli sieć obsługuje wiadomości sms, to nie
    będzie żadnych problemów. Czasami są kłopoty z dodzwonieniem się albo
    dotarciem smsa na numer przeniesiony. No ale tak to już działa i raczej nie
    zależy od sieci.

  • 3. Data: 2010-01-22 09:46:49
    Od: "lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl>

    A dlaczego \"małe\" sieci miałyby sprawiać jakikolwiek kłopot w tym zakresie?
    Przecież to bank wysyła smsa a nie sieć komórkowa. Mógłbyś mieć ty ew. problem z
    wysłaniem smsa na któryś z numerów specjalnych, chociaż w praktyce taki problem
    raczej nie występuje - play, gdy startował, nie obsługiwał niektórych numerów
    specjalnych, ale to już historia. Żeby zaspokoić Twoją ciekawość podaję: mbank+play
    bez problemu, mbank+mbank mobile bez problemu, alior+play bez problemu, alior+mbank
    mobile bez problemu.

  • 4. Data: 2010-01-22 10:49:52
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    <z...@o...pl>

    > jestem niezadowolonym użytkownikiem prepaid Orange

    chyba nie ty jeden :)

    > i korzystając z darmowego przenoszenia nr chcę zmienić
    > operatora

    słusznie, to już połowa sukcesu :)

    > Oczywiście, migracja między Erą, Plus, Orange nie powoduje
    > żadnych problemów bankowych, bo te sieci obsługują hasła SMS
    > Zakładam, że Play jako duży operator też nie sprawia kłopotu

    Nie nie sprawa

    > SammiSwoi? A co z MNVO? typu Biedronka, Mobilking, itp.?
    > Czy na nr tych sieci przychodzą hasła SMS?

    Tak - sprawdzone organoleptycznie u znajomych, którzy z kilka miesięcy temu
    siedzieli ww. sieciach.
    W chwili obecnej siedzą w PF i też hasełka dochodzą bez problemów.

  • 5. Data: 2010-01-22 10:55:04
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    z...@o...pl napisał(a):

    > A co z małymi sieciami dużych operatorów? tzn. Heyah, 36.6,
    > SammiSwoi? A co z MNVO? typu Biedronka, Mobilking, itp.?
    > Czy na nr tych sieci przychodzą hasła SMS?

    mBank:
    - na Play hasła przychodzą natychmiastowo, wcześniej na Erę też

    - Carrefour Mova sprawiała problemy: hasła przychodziły ze sporym
    opóźnieniem (do 5 minut), czasem pomagało ponowne
    wysłanie- przychodziły wtedy dwa naraz.
    To było kilka miesięcy temu, jak jest teraz nie wiem,
    nie korzystam już z Movy.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 6. Data: 2010-01-24 19:54:43
    Od: "Mentos" <m...@o...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3...@n...onet.pl
    > jestem niezadowolonym użytkownikiem prepaid Orange

    A możesz rozwinąć dlaczego ?
    Właśnie chciałbym jeden numer przenieść do Nowego Orange GO

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 7. Data: 2010-01-24 21:45:46
    Od: z...@o...pl

    > A możesz rozwinąć dlaczego ?
    > Właśnie chciałbym jeden numer przenieść do Nowego Orange GO

    nieprzyzoicie wysokie stawki za minute rozmowy

    brak sensownych pakietów na nr stacjonarne, np. za 3-5 gr w dzień w tygodniu

    wymuszanie wysokiej kwoty doładowań bo inaczej cena rozmowy jeszcze wyższa

    wymuszanie nowego doładowania szantażem że ukradną poprzednio zapłacona kase

    5zł wydłuża w orange o 2 dni w play o 365 dni

    spam sms-owy

    ale najbardziej mnie wq... nieumiejętność obsługi mms.
    To nie są nawet neandertalczyki, to są orangutany.
    Miałem taktak w erze, otrzymywałem mms i oglądałem zdjęcie na ekranie komórki
    Orangutany zamiast zdjęcia pokazują mi sms odsyłajacy mnie na ich strone www!

    Z uwagi na powyższe migracje z ery do orange uznaje za pomyłke i szukam dalej.

    Chwilowo zacumuję w play mobile.
    rozmowy z 1osoba 0zł zamiast 7zł orange czy 10zł w simplusie
    podstawowa stawka 29gr (w praktyce do ery orange plus, bo
    stacjonarne i play obsłuże pakietami po 5gr/min)

    Oczywiście nie ślubuję spólce P4 ani miłości ani tym bardziej wierności :P
    ale przeciwnie, obiecuję że ją opuszczę przy pierwszej korzystnej okazji.

  • 8. Data: 2010-01-25 08:21:25
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > nieprzyzoicie wysokie stawki za minute rozmowy

    29 gr/minutę w standardzie. Znośnie.

    > brak sensownych pakietów na nr stacjonarne, np. za 3-5 gr w dzień w
    > tygodniu

    W Orange POP - pakiet 10 gr/min. Może nie super, ale da się przeżyć.

    > wymuszanie wysokiej kwoty doładowań bo inaczej cena rozmowy jeszcze wyższa

    Do wyboru są dwie oferty - Nowe Orange GO, w którym nie ma pakietów, a po
    doładowaniu za 100 zł niższe stawki są w cenniku. Orange POP, gdzie cenę za
    minutę rozmowy obniża się kupując pakiety.

    > wymuszanie nowego doładowania szantażem że ukradną poprzednio zapłacona
    > kase
    >
    > 5zł wydłuża w orange o 2 dni w play o 365 dni

    Zależy jak ktoś korzysta z telefonu.

    > spam sms-owy

    Można wyłączyć.

> [...]
    > komórki
    > Orangutany zamiast zdjęcia pokazują mi sms odsyłajacy mnie na ich strone

    Masz błędnie ustawienia MMS w telefonie albo niewłączoną usługę MMS.

    > Z uwagi na powyższe migracje z ery do orange uznaje za pomyłke i szukam
    > dalej.
    >
    > Chwilowo zacumuję w play mobile.
    > rozmowy z 1osoba 0zł zamiast 7zł orange czy 10zł w simplusie

    W Nowym Orange Go po doładowaniu - bezpłatnie.

  • 9. Data: 2010-01-25 13:04:19
    Od: z...@o...pl

    > Zależy jak ktoś korzysta z telefonu.

    no właśnie, dla mnie Play lepszy od Orange