  • 1. Data: 2010-01-22 16:11:28
    Temat: Getin w dół.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Ktoś tu pisał, żeby obserwować oprocentowanie w Getinie, w związku z
    prognozowaniem lokat w Open-ie. Otóż melduję, że:

    Od dzisiaj lokaty w dół, np. 3 miesięczne z 5,5 do 5,05 i 5,00

    Brak lokat z kapitalizacja codzienną. Poszły do lamusa.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-01-22 18:28:21
    Temat: Re: Getin w dół.
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "wiatrak" news:hjciko$61e$1@node1.news.atman.pl

> [...]
    > Od dzisiaj lokaty w dół, np. 3 miesięczne z 5,5 do 5,05 i 5,00
    > Brak lokat z kapitalizacja codzienną. Poszły do lamusa.

    Co ja się będę rozpisywał - bida z nędzą. Coraz gorzej.
    Nie pozostaje nic innego jak tylko odczekać jeszcze niecały miesiąc i bay
    bay :)

    PS.
    chyba będę się czuł nieswojo z jednym rachunkiem... :/